iyi bayramlar

Tanıdıklarım;SummerSon,Terapist,Noneless,Gayyor,Gaykedi,Biseksüel,Gümüşdiken,Memdali,Tatlı Dillim,Minik (!), Kezbahn ve tanımadıklarım,

inanmak istediğiniz şeye hangi yoldan ulaşıyorsunuz bilmiyorum, ama benim ulaşmayı tercih ettiğim yollardan birisi olan bir ibadetin bitiminin ardından bir bayram kutluyoruz ve ben hangi yoldan gittiğinizi bilmeden bu bayramı birlikte kutlamak niyetimi iletmek istedim.

Belki sizinkilerden birisini de birlikte kutlarız? Ne dersiniz?
Hepimizin bayramının kutlu, mutlu ve sağlıklı geçmesini diliyorum.


Gelelim dilek & şikayet & öneri + isteklere.
  1. Fazla tatlı yiyip gelip burda bana "ay kilo aldım" demiyosunuz.
  2. Başıma şeker hastası olup çıkmıyosunuz.
  3. Bayram ayol, bişey olmaz deyip fazla kaçırmayın aburu-cuburu, sonra karışmam.
  4. Büyüklerinizi mutlaka ziyaret edin, ellerini öpün. Babanneden deden harçlık kapın, üleşçez.
  5. Mezarlıklara gidin, iki fatiha okuyun. Sevaptır.
  6. Bana "2 erkek ismi" ve sevgililerinize hitap şekilleri arayın, tarayın, düşünün.
Coach'ın güzel bir haberi var. Sanırım eski sevgilisi ülkede kalacak ve coach onun elini öpüp harçlığını alacak!

10 yorum:

  1. Senin de bayramının iyi geçmesi dileklerimle... Benim bayramlarım sıradan geçmez pek, keşke sıradan olsa..

    YanıtlaSil
  2. yaa :( benimde bayramların sıradan geçmesin :(
    1.günün öğleden sonrasında bitmesin bayram benim için :(

    YanıtlaSil
  3. canım benim, senin de bayramın kutlu olsun.
    ama biliyorsun ben müslüman değilim :)
    düşüncen için teşekkür ederim, tüm şişmanların bayramı da kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. :):) çok teşekkür ederim. yazını okuyabilmeme râmen yorum sayfasını açamadım.sonrasında hiçbir blogu.:S sinir bozuyor bu durum..
    valla arife olmasına râmen 2 tabak baklava, ve bir dolu şeker yedim.şimdiden. =D

    seninde bayramın çok güzel geçer inş. kendine çok iyi bak :)

    YanıtlaSil
  5. kafası kopsun bloggerin :hıh:
    M.A'cım, konuştuk seninle bunu biraz önce ;) yeniden buraya yazmıyorum canım benim :)
    summerson gelcek mi bakalım...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Coach Bear :) Senin de bayramın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. ana minik'e atıfta bulunmuşsun. :D
    bayramın kutlu olsun şişman cocuk :)
    harçlığın hazır. bursa'ya gelmen lazım yalnız.

    romanındaki karakterler türk mü olacak, mekan türkiye mi? ona göre isim söyleyelim.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim,

    Ancak girebildim. Hata verip duruyor sürekli...Sinir oldum...

    Sana da iyi bayramlar...

    Beni de unutmadığın için mutlu oldum:)

    Huzurla kal,

    YanıtlaSil
  9. hepinize geldiğiniz için teşekkürler. bayram benim için iyi geçmiyo, bi ara anlatırım. topluyorum şimdi kara bulutları.
    bi; hesap numaramı versem olmuyo dimi :P

    YanıtlaSil
  10. +
    bi; kitap Türkiye'de ve Türk karakterler üzerine gelişiyor. Yani Türkçe isimler arıyom:)

    YanıtlaSil