Tetenos günceleri: ilk ve son bölüm

Bacağımın bir hayli yarık (kesinlikle acitasyon yapıyorum) olmasına aldırmadan bugün üzerime straplez bir şortu geçirdim ve annemgille Forum'a gittik. Bana yolda söyledikleri üzere giderken hastaneye de uğradık; doktor "dün gelseydin dikiş atardım" dedi sonra "kırılabilirmiş, ucuz atlattın...". "Ağzını hayra aç ayol" diyecektim. Ne kırılması? Benim kemiklerim bir kraliçenin alçı değmeyen kemikleri gibidir; kendilerinin bir iffeti söz konusudur; paslı bir demire bozdurur muyum ben onları? Ellerimi yuvarlak yapıp nanik atmama fırsat kalmadan etrafımı beş hemşire çevirdi (ama ben koları kuvvetli, güneş yanığı esmerliğinde, uzun boylu, biraz göbekli ve dolgun ... neyse bir hemşir tercih ederdim - "...kolları..."nin bir "l"sini unutmuşum, ne halde olduğumu varın siz düşünün) ve birisi bacağımın iki tarafını o kan gibi olan sıvıyla temizlerken diğeri şeyim kadar bir iğneyi koluma sokuverdi; neymiş Tetanos iğnesiymiş. Oturduğum siteden iskeleyi bakımdan geçirmedikleri için şikayetçi olmayı düşünüyorum; annem ve babam beni inatla susturmaya çalışıyor, sonumu bende bilmiyorum. Diyemiyorum ki orada bir astsubay var. Gerçi albay eşi olmaktan nasıl astsubay eşi olmaya düşeceğim, hala bir fikrim yok. Bildiğim tek şey artık tetanostan ölmeyeceğim.
(Siz şimdi "şeyim kadar iğne" den yine farklı birşey anladınız; açıklama yapıyorum bu satırda: tahmin ettiğiniz organımı işaret etmiyorum orada; serçe parmağımdan referans alıyorum.)
...
Babam ve annemle birlikte büyük bir alışveriş merkezine gittiğimizde istisnasız şekilde babam bizi birer " marka takıntılı insan" ilan ediyor; baktığımız herşeyin "marka" olduğunu ve bizim nedense onu hak etmediğimizi savunuyor. Annem de kendisini ucuz takı-tokacılara veriyor ve mağazaların önünde beklemekten bi hal oluyoruz. Onları bu gibi sebeplerden yarı yolda bırakıp eve dönmek zorunda kalıyorum her seferinde ve şevkim kırılıyor. Nano biraz sorunlular galiba demişti; benim ailem sorunlu mu ya??? Acilen aileden kopma zamanı.
Mersin'in, Adana'nın, Antep'in ve belki Suriye'nin tüm tombikleri sözleşmiş gibi Forum'daydı; Dorothy V. ile telefonlaştık, burada olması gerektiğini söyledim; o da burada olması gerektiğini söyledi. Bence de bir şehirde yaşasak dertleşiriz arada filan.
not: Tchibo Latte Frambuaz müthişti ve tabii ki yine kendi başıma içtim.
...
Yaban gelinciği buldum ve yeni bir fotoğraf albümü üzerinde çalışmaya başlıyorum. Nano ile mesajlaştık dün geceden bu yana bir kaç sefer; o, Dorothy V., Dorothy M gibi bir kaç arkadaş edinebildiğim için kendimi şanslı sayıyorum; hatta Dorothy Orfe'ye de sanki dertlerimi anlatabilirim gibi görünüyor, bakıcaz. Dorothy N, kendisini arkadaşım dahi olamamış görse de gerçek kimliğimi verebildiğim her Dorothy benim arkadaşım sayılır; bazı istisnalar dışında tabii.
...
Yepyeni birşeyler denemeye karar verdim; kısa hikayeler yazacağım bundan sonra. Beargi haricinde fiziki bir dergi de de yayınlamak istiyorum yazdıklarımı. Gerçek hesabımla mı olur rumuzla mı, emin değilim ama adımlarımı sıklaştırıyorum.
...
Son olarak Kremkaramel blogunu neden kapattı bilmiyorum. Bana sormayın. Öğrenince yazıcam (Akşamdan beri 10 kişi sordu ay).
filan.

4 yorum :

  1. straplez şort nasıl birşey olmakta acep?

    YanıtlaSil
  2. @depresif; bilmem. beli lastikli olan şortlara straplez denmiyo mu ? :P
    @minik; ne fenasın ayol. haberi yokmuş daha. haberleşemedik.

    YanıtlaSil
  3. ne bilim ya okuyunca hemen aklıma o geldi:)
    zati çok üzülüyorum karamelin karısına:(

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes