Özür dilerim


Siz birbirinizi çok sevdiniz. Yaşanamayacak kadar yoğun duygular beslediniz. Sizin aşkınızın tek şahidi bendim. Nasıl tanıştığınızı, nerede seviştiğinizi, ettiğiniz kavgaları, vücutlarınızın temaslarınıza verdiği tepkileri ve onları nasıl reddettiğinizi bir tek ben biliyorum. Kendinizi diğerinize açıp ilk kez içinizde hissettiğinizde gözlerinizde uyanan merakın ve endişenin boyutlarını bir tek ben biliyorum.

Hayatınıza girenlerden, girecek olanlardan, giremeyenlerden; yaşadığınız şehirlerden, düştüğünüz yollardan çektiğiniz acılardan ve en önemlisi sizden çok özür dilerim.

Siz bana güvendiniz, aşkınızı, yüreğinizi, kalbinizi, evinizi ve en önemlisi kendinizi açtınız. Ben bu güvene layık olamadım.

Size dair ne varsa: hayatın herhangi bir köşesinde tuttuğum her not, herhangi bir yolda-herhangi bir zamanda aklıma düşen iki satır kelime ve bir-iki kelimelik vurucu sözlerin tamamını bozulan harddiskimle birlikte kaybettim.

Biz T. ile üniversiteye başladığım ilk sene tanışmıştık. Diğeri - adını bile koyamadım - ile de sonlarına doğru. Her yolun içinden, her şehrin üstünden, her terkedişin ardından, her kavuşmanın önünden mutlaka siz ikiniz geçtiniz koca iki adam; benim hayatımda iki önemli dostum oldunuz.

Sizi kaybetmedim; aksine gittiğiniz her şehir, yaşadığınız her anı hatta ilkleriniz bile - tüm ayrıntılarıyla - aklımda. Şimdi oturup onları yeniden biçimlendirme zamanı... Fazlaca zamana ihtiyacım olacak. Döktüğüm gözyaşlarını yeniden dökmem, belki yollara düşmem, gittiğim şehirlere gitmem gerekecek.

Hatalarımla, günahlarımla ve sevaplarımla beni affettiğinizi biliyorum. Yeniden buluşacağız. Hem de en kısa sürede.

Sizi seviyorum.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes