xcoach mim: reportaj veriyorum

Canım nasıl sıkkın-nasıl; sürekli işin arasına birşeyler sıkıştırayım istiyorum. Bir türlü konsantre olamıyorum; sürekli canım pırıl pırıl güneşte seks banyosu yapmak istiyor. Tanrı kraliçeyi kutsasın ki elimden gelen birşey yok; en azından maaşa az kaldı ve o çok beğendiğim lacivert takım elbiseyi alabilmek için o paraya ihtiyacım var.

Cumartesi günü, daha önceden verilmiş bir söz / yapılmış bir plan dahilinde biraz gevşemek üzere Bakire Elizabeth'in ülkesini kuşatmış bir Portekiz askeri ile buluşacaktık ama akşam 5'te satıldıktan sonra sönen erkekliğim hala olduğu gibi duruyor. Pazar günü için yine sözleştik fakat bu sefer babannemlere gitmemiz gerekiyordu. Kısaca kısasa-kısas gibi yapıp adamı ikinci sefer de ben ektim. Niye anlattım şimdi ben bunu?

Bu bok gibi can sıkıntısı dahilinde "Tanrı'nın Sopası" nı incelerken aralardan bir yerlerden çıkardığım bir mimi üzerime alınarak sıradan günüme biraz hareket getirmeye ve eski pırıltılı günlerimi yad'etmeye karar verdim.

1) Lakabın var mı varsa nedir?
Bu aralar reel hayatımın içinde de insanlar bana "koçum" diyor ve ben bazen "hs! nerden öğrendi lan bunlar" diyorum. O sırada 3.5 filan attığım oluyor yani. Şimdiye kadar seçtiğim en başarılı ve üzerime yapışan lakap coach (biz bunu biraz ötekileştirip "koç"a çevirebiliriz) oldu. Özdeşleştim diyebilirim.
2) Son zamanlardan da dile dolanan şarkı?
İyi bir Candan Erçetin dinleyicisiyim dediğim bir kaç balamoz ağızlarıyla bırakıp kıçlarıyla gülmüşlerdi ama ben hala iyi bir dinleyicisiyim. Özellikle chante hier pour aujourd'hui albümünde yer alan "Il Me Semble" ile "Kırık Kalpler Durağında" albümüdeki "Nedense Sustum" son zamanlarda sıklıkla dilimde olan şarkılar. Ayrıca yeni yeni tanışmaya başladığım Zuhal Olcay'ın "Küçük Bir Öykü" Bu albümündeki "Uçmak-Ve seni bekliyorum" ikilemesi favorilerim arasında.
3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?
Bu aralar bir çok erkeğe, vitrindeki herhangi bir rugan ayakkabıya veya yolun kenarındaki herhangi ucuz butikte sergilenen lacivert takım elbiseye aşık olabiliyorum. Aşkın tanımı bende bir hali bende bir hayli farklı; hala hoşlanmayı aşk sanan o asosyal ergen gençler içinde bile sayılıyor olabilirim.
4) En son okuduğun kitap/film?
Dan Brown'un Da Vinci Şifresi'inden sonra popüler kültür potası içinde her türlü konuyu eritmeye çalışan ve sonuna şifresi ile sırrı eklenmiş olan kitapları okumayı tercih ediyorum. Elimdeki kitap da Atlantis Şifresi. Bildiğiniz üniversite hocası ve onun dünyanın bir çok yerine yaptıı özendirici seyahatler ve kutsal / kayıp nesneler. 
Titanların Savaşı'nı izledim en son; fantastik hatta mistik. Medusa'nın nasıl birşey olduğunu hep merak eder dururdum. İlgimi çeker böyle mistik şeyler. Yok tek bakışla taşa çevrilen erkeklermiş; yok ölüm kayıkçısı bilmem kimmiş...
5) Son zamanlarda en çok özlediğin...
Bu sıralar en çok yolu özlüyorum. Bir haylidir bir araya gelemiyoruz. Arkasından deniz geliyor. Birbirimiz olmadan yaşayamayız gibi.
6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?
Zuhal Olcay veya Candan Erçetin olmayı isterdim. Hayata kendi gözlerinden bakışlarını çok merak ediyorum.
7) Yarın sabah ki ilk planın?
İşe gelmek ve çalışmak.
8) En sevdiğin huyun?
Kin tutamamak.
9) Şuan ki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?
Asker olmayı istedim yıllardır; hayallerim ve planlarım arasında vardı. Askerliği bir meslek olarak seçmeyi isterdim.
10) Okurken en zevk aldığın 5 (üçtü, beş yaptım) blog?
King'in blogundan bu aralar Tapınak Şövalyeleri zamanından kalmış kırmızı bir Shiraz akıyor ve favorilerim arasında. Günlüğü Tutan Adam'ın dili her zaman çok eğlenceli, sadece akıcı. Hatta biraz iğneleyici. Serkan'a ve ekürisiyle atışmalarına bayılıyorum. Bence bir eksiği dolduruyorlar. GTA ile birlikte biraz uğraşsalar kaliteli mizah dedikleri şeyi başaracaklar. Tecrübe Sıçmaları'nın yazarını e-disco'dan tanıyorum. Basit yazıyor ama son derece eğlenceli yazıyor. Sürekli yazması için ısrar ediyorum. Yeni tanıştık ama argonun muhteşem ucuzluğuna kendi anlatış biçimi ile yüce bir anlam katan (gören tanrıları övüyorum sanıcak filan) 10 Kişilik Tek Yazar diğer bir favorim.

1 yorum :

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes