Yanlış anlamalar: Yüz yıllık Haç / Bir rumuzum oldu

eskilerden:
Ben bazı şarkıları yarım yamalak dinleyen bir adamım. Şarkı ilgimi çekmediyse öyle dinlerim-geçer-gider. Bu süre zarfında bazı yanlış anlamalarım da olur. İşte iki tanesi.

Şebnem Ferah'ın albümü de Candan Erçetin'inkiyle birlikte bir yol lokantasının bedava internet hizmeti veren salonundan indirmiştim (lütfen bu yükleme işi sizinle benim aramda bir sır olarak kalsın. Korsana Hayır!). Candan daha çok ilgimi çektiği için Şebnem Ferah'ı arada dinledim geçti de; Candan'ı dinlerken kafama birşey takıldı...

Ya bu aşırı dinci Şeboist'ler neden ayağa kalkmamış ki? Yani Şebnem Ferah için bile olsa bu kadar sessiz kalmaları biraz garip doğrusu. Ne sevgiymiş lan! Sırf Şebnem Ferah söylüyor diye amma sineye çekiyorlar ha! Kadın resmen "Yüz yıllık haç gibisin" diyor!.. Ortalık çoktan yıkılmalı, cihad ilan edilmeli, facebook'ta 10.000.000.000 kişi hedefli anti-Şeboist gruplar kurulmalı, forumlarda Şebnem Ferah boykot edilmeli, YouTube ve Dailymotion üzerindeki videoları bir-bir onbinlerce kez işaretlenerek porno olarak bildirilmeli, hatta rapidshare üzerindeki tüm albümleri bir bir bulunarak milyon kere şikayet edilecek sildirilmeliydi. Biz bu kadar genişledik mi lan? :P

...

Sertab Erener'in Rengarenk albümünden ofisçe nefret ediyoruz. Her yarım saatin başında Koparılan Çiçekler'in bilmemne remixi kulaklarımızı işgal ediyor. bir remix-dostu olan ben bile kusuyorum o ara filan. Yine bu sebeple Une Belle Historie'in Asla yorumunu dinlemek için albümü indiriverdim (bu indirme şeysi aramızda, di mi? Fanta!). Rengarenk şarkısının anlamsız vokallerini beğendim sayılır da niye bu şarkıda "bir rumuzum oldu / başımı yasladım" diyor. Aa? Deli mi ne? Böyle şarkı sözü mü alınır ayol?

4 yorum:

  1. yüzyıllık ağaç gibisin o ....haç ne beeeee..sen algıda seçicilik mi yaptın nedir.çok mu üstüne gittiler ne..:) iyi dinle..şebneeeemmm forever..

    hem dese noolur.aha ben diyorum ..yüzyıllık haç..anaaa..çarpılmadım bak..bişi de olmadı..öyle bişey yok .bunlar güdümlü şeyler halkın kimseye tepki gösterdiği yok inan bana..

    YanıtlaSil
  2. :)))))))))) biliyorum penelope :) felaket senaryosu yazdıydım :D

    YanıtlaSil
  3. o ayıyı kucaklayan adam resmi varya ...işte felaket senaryosu o..nooldu öyle pazulu abiler sağlam duruyodu böyle hööyyytt höööyyytt..ee o duruşla teddy bear lara sarılırsa biz nere sarılcaz bee..kime "güçlü kollarınla beni koru "diyicez biz..bütün iyi adamlar,akıllı adamlar,ne bileyim sevgiye kıymet veren tipler mipler gay oldular..nolucaz biz..al sana felaket senaryosu..
    bu arada gaylerle de sorunum yok .mmurathan munganı seviyorum meselaa:)

    YanıtlaSil
  4. o pazulu sağlam abilerin de yüreklerine zaman zaman ayrılık acısı, terkedilme acısı, şu-acı bu acı düşebiliyor penelope. Elimde olsa o ayının gerçeğine (kür tabii, insandan bahsediyorum) sarılırım ben :) sevgil, akıl ve iyi gibi kavramlar çoğunlukla bizlerde belirgin şekilde gün yüzüne çıkabiliyor. Reel olarak yaşadığım hayatta senin söylediğin höyt!lerden bir farkım da yok aslında :) ama hayat bazen o kolların birilerini sarmasından öte birileri tarafından sarılmayı da istiyor. elden gelen bişey yok.

    YanıtlaSil