Coachsal profil analizleri #2: ortalık malı

Amaç:
insan olma yetisini kazanmış,kendi hayatını kurmuş(1), aklı başında, piyasaya düşmemiş(2) insanlarla tanışmak
Bu sefer karşımda insan olma yetisini kazanabilmiş birisi duruyor Tanrı Kraliçe'yi korusun. Öyle kolay kazanılabilen bir yeti olmadığı için kendisini kutluyor ve ilk tanışma mesajımızı gönderip arkasından analizlerimize başlıyoruz.

1. Kendi hayatını kurmuş olmalı çünkü yer sorunu var, ayrıca nakte sıkıştığımda bir banka şubesine ihtiyacım olacak. Ben aileme kalıyorum yer yoksa hayatını kuramamış demektir, bu da benim kriterlerime uymuyor.
2. Çünkü ben düştüm. Herkes tarafından tanınıyorum, yiyişmediğim adam kalmadı. Yeni tanışacağım kişi bu piyasadan olmamalı, çünkü yediğim nanelerin bir bir ortalığa dökülme ihtimali var.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes