Dürüst olmak / güven duymak

Dürüst olmak, bazılarınızın sırtına o kadar ezici ve ağır bir yük gibi yükleniyor ki kaldıramıyor bacaklarınız. Karşınızdakinden de kendi davranışınızı beklediğiniz için afallayıp kalıyorsunuz. Hepsini görüyorum, biliyorum, öğreniyorum.


Dürüst olmak, çoğu zaman öyle uzak ve ihtimal vermediğiniz bir kavram ki, gizli yaşamayı yalanlar içinde yaşamakla bir tutuyorsunuz. İkisinin ayrımının farkında değilsiniz ve bu aslında üzülmeniz gereken bir konu. Acilen üzerine eğilin derim.

Gizli yaşamanız, hayatınızın size özel olan çoğu ayrıntılarını ve detaylarını saklamakken yalan söylemek; olmadığınız biçimlere girerek hayatınızı yokuşa sürmeniz demek. Hem siz yorulmadınız mı hala yalanlar içindeki doğruları ayıklamaya ve ayıklatmaya çalışmaktan? İnsanlara neden bu kadar az güveniyor ve size az güvenmelerini sağlıyorsunuz? Bilerek mi, isteyerek mi? İçinizde bu sorunun yanıtını düşünen var mı?

Gizlerken kaybedeceğiniz şey, belki de en kolay harcayabildiğiniz zamanken yalan söylerken kaybettiğiniz şey güven. Bir çoğunuz internetin, hairyturks'un, bearw'nin, manjam'ın filan başında hep zaman öldürmek için otururken etrafınızda bir dünya kayıp gidiyor. Kanımca siz zaten hiç kimse için Mr Right' te değilsiniz. Yani boşa zırvalıyorum.

Güveni zamana tercih ediyorum. Güven kazanmak için harcanan zaman daha sonra telafi edilebilecekken kaybedilen güvenin telafisi ve tedavisi yoktur. Amacım elbette ki daha fazla güven kazanmak değil, düşündüğüm tek şey daha fazla zaman kaybetmemek.

3 yorum :

  1. Zor ve zorlaşıyor coach. Ben elimden geldiğince açığım. Başta ailem olmak üzere. Ama fazla açılınca da fark ettim ki, zamanla açıldığım insanların yarısına güvenmiyorum ben. Artık normal bir şey haline gelmiş benim için. Herkes böyle olaiblirse belki. O da zor ve zorlaşıyor.

    YanıtlaSil
  2. Mr. Right arayan kalmış mı hala? Benim gördüğüm herkes "Mr. Right Now" arıyor...

    YanıtlaSil
  3. ben arıyom ya??? :)

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes