2 Aralık 2010 Perşembe

Orospu karılar gibi


Bir kaç yazı öncesinde bahsettiğim jock'u annemden gizlemeye niyetli değildim. Çünkü halen ameliyat sonrası semptomları taşıyan birisi olarak eninde sonunda bir şekilde içimde onu görecekti. Dün zevkle içime giyip üzerime de ennn dar kot pantolonumu geçirip işe gelmiştim. Tabii ki eve döndüğümde de pansuman maksadıyla bir miktar açıyorum önünde. O da çok memnun değil bu durumdan ama elimizden gelen başka birşey de olmadığı için katlanıyoruz. Kargo gelmeden önceki gün de biraz çıtlatmıştım kendisine, böyle böyle birşey aldım; önü 0,3 mikron açıklığında plankton bezi çıktı filan diye. Görünce şoka girmesin kadın. İlk gördüğünde verdiği tepki ise biraz beklediğimden farklı çıktı.
Ben "oğlum, bu ne; sende bir gariplik var ama..." deyip işi gırgıra vurmasını beklerken o "ayağına adam gibi bir kilot giysen de )kilot dedi ya!( şu kıçının pedini tutsaya!" demek suretiyle kızdı. Arkasından kardeşimi dışarı gönderip "orospu karılar gibi giyip durma şunları!" diye ekledi. Tabii bu işin daha komik tarafıydı. Orospular bunları mı giyiyolarmış anne? dedim saf saf. :)

3 yorum:

  1. "Anneye out olmanın en eğlenceli yolları" başlıklı bir derlemeye eklemek istiyorum bunu....

    YanıtlaSil
  2. + annen bile anlamış özünün ne olduğunu...

    YanıtlaSil
  3. ne orospuluğumu gördüysen :((( :D

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 xCoach