Coachsal Ruh Raporu#14: By

Yemekten, yan gelip yatmaktan ve yemekten kocaman olmuş popolarına geçirdikleri yıkanmaktan iğrenç derecede yıpranmış hatta yer yer üzerine başka çamaşırlar solmuş gri eşofmanlarının altına öylesine takıverdikleri yırtık-pırtık sokak terlikleriyle ve uzun pardesüleri ile ilaç yazdırmaya giden kadınlara ve sahip oldukları önceliklere sinir oluyorum. Bu ülkenin ekonomisini ben çeviriyorum! Bütün gün evlilik programları izlemiyorum. İlk önce ben sağlık hizmetlerinden yararlanacağım, sok bunu o kafana.

...
Evlenen kardeşlerinin arkasından ölüm-sonrası-şarkıları veya iki-sevgilinin-ayrılması-sonrası-söylenen-şarkılar dinleyerek kendisini kaybedercesine histerik krizler geçiren aptal kızlardan nefret ediyorum. Büyük ihtimalle kaderlerine ağlıyorlar aslında. Diğer evlenen evlendikten sonra da çalışmadığı için muhtemelen her gün görüştükleri insanların arkasından gözyaşı dökmelerini bir türlü anlayamıyorum.
...
Etrafımda benimle vakit geçirmeyi sadece bir alternatif olarak gören insanların varlığını keşfettim. Aranızdan bazılarına 'by' edersem darılmaca-gücenmece yok.
...
2011 yılında aldığım ilk kararı bugün hayata geçirdim. Spor salonuna yazıldım. Haftasonu sol göğsüme piercing taktırıp pazartesi günü de spor salonuna gitmeye başlıyorum. Göbeğimi eriteceğim, kas yapacağım. Biseksüel gibi spor salonundan hayatımın aşkını çıkarmayı planlıyorum. Düğünümüzü de salonda yapacağız.
...
Mersin'den hiç ayrılmadığımı hissettiğim çok oldu. Sanki yine herhangi bir sabah evden çıkıp okula gidiyordum, sonrasında ise geri döneceğim ve ertesi gün yeniden aynı siklus. Ama özlüyormuşum, farkettim. Geri dönüş yollarını değerlendiriyorum.

Kezbahn'la çok eğlendik. Otobüsten indiğim anda gülmeye başladık ta ki yeniden Ankara'ya dönmek üzere binene kadar.  Kazandığım sayılı arkadaşlarımdan birisiymiş meğer. Kısacık tatilde pek çok konuda yeni fikirler geliştimemi ve insanlar üzerindeki izlenimleri ile olaylara başka pencerelerden bakmamı sağladı.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes