Eski işverenle karşılaşma

@skype:
- tanıyamadım ama?
- ben de tanıyamadım?
- nereden eklediniz beni?
- bilmem. eski çalıştığım yerlerden birisinde kullanıyoduk, belki oradan biri olabilirsiniz?
- aa! tanıdım tamam. xxx'in kızısınız.
- ok. bende hatırladım. neler yapıyorsun?
- iş güç işte. xxx'in projelerindeyim ve bir kaç tane de sosyal medya yönetimim var.
- aa.kadrolu mu girdin yoksa
- hayır, ama hedefim orası.
- bizden niye ayrıldın?
- ortam dışardan göründüğü gibi değildi aslında
- nası yani?
- beni IT'ye alıp satışa vermeniz gibi. bi baktım satış yapıyorum ben. halbuki söyledim ben en başında satış bana göre dğeil diye
- görüşmede hepsinden bahettik, herkesin orada kesin bir işi yoktur, herkes her işi yapar
- bahsettik
- olldddu
- babamla da tartışmışsınız galiba çıktıgitti dedi
- evet, arkama bile bakmadım. dar kattım kendimi sokaklara, sonra da starbucks'a gidip böğürtlenli mary yedim! bi de kendisi tam bir caprice queen
(burada 10dk lık bir boşluk)
- kim
- babam
- o ne demek öyle
- bkz: kapsir kraliçesi
- kapris lol
- terbiyesiz nasıol böyle konuşuyosn babamla
- çok terbiyelisin bu yüzdende 5m de cebinin flaşını kapatıp fotoğraf çekiyosun. hepsini biliyorum. istersen kendi fotoğraflarmla bile belgelerim. hiç adetim değild ama xxx'in vitrini telefonuna kaydederken bende seni kaydediverdim.
offline.
:D

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes