Lazanya'dan yeni inciler: Sinir bozan insan tipleri

Arasıra başkalarının blogunda okuğum ve okuduğum her satırda 'evet, Evet, EVet, EVEt ve EVET, EVETTTTTTTTTTTTTT' nidaları attığım yazıları sizlerle yeniden paylaşıyorum.
İşte Lazanya'dan yine çığlıklar atarak copy-paste ettiğim yazısı:


1) Bacağını oturduğu yerde sürekli sallayan insan tipi. Onunla aynı koltuktaysanız içeceğinizi içmekte bile zorlanırsanız, o şiddet ile üzerine dökülür ve sallantı sizi strese sokar. Birinin sürekli omzunuza dokunup, "hadi hadi hadi" demesi gibi bir şey hissederseniz.

2) Gidilen mekanda, ortamı en rahat görebilecek yere oturan insan tipi. Yakışıklı erkek / güzel kız tiplerinin hepsine bakıp sadece masanın duyacağı şekilde yorum yapar, kızın/erkeğin sevgilisi varsa da "hayy şansa bak yeaa" der. Sanki sevgilisi olmasa, tanışacak/sevgili olacak ya!

3) Herkes yiyip içerken, ben bir şey yemem ben bir şey içmem diyen insan tipi. Hesaba dokunmamak için bu yolu seçer. Çantasından/yanından su şisesi, kola vb bir şey çıkarsa çıkarmayın. Bu arada yemek yiyenlerin patateslerinden kim otlanıyor sorusunun cevabı da bu kişidir. Son yudumunuzu sigaranızla aynı seviyede tutmuşsunuzdur fakat o birden kafasına diker, tepki verirseniz de "ulan zaten koca bardağı içmişsin, ben bir yudum aldım" lafını yapıştırır.

4) Sağa sola gidilecek ve plan yapılırken ortadan kaybolup özel işleri için bütün grubu bekleten insan tipi. Şuursuzlar listesine alıyorum böylelerini.

5) Fikir sorduğunuzda sessiz kalıp, "ben herşeye uyarım bana farketmez siz bilirsiniz" diyen insan tipi. İnsan mı? Pardon o nedir öyle? Fikri yok ağzı yok dili yok muhabbeti yok.

6) Ortam içinde yeni / hoşlandığı biri varsa, size/başkalarına sataşarak prim yapmaya çalışan insan tipi. Bu zaten içten içe eziktir. Ezikten hoşlanan kişi de eziktir. İkisi çıkmaya başlarsa, onlardan bir an önce uzaklaşmalısın.

7) Senin paran olup olmadığını bilmediği halde, alışverişe gidelim diye tutturan insan. Tamamen bencildir. Senin, bükük hayır demelerinden anlamaz. Israr eder. Anlamışsa/biliyorsa bile ısrar etmeye devam eder. Sen beğeniceksin, hoppp onu alacak. Aaaa bu da güzelmiş. Ve günün sonunda eve agresif, ağlamaklı bir şekilde eve döneceksin.

8) Evde oturup ağladığını, melankoli yaptığını söylediğin halde, saatlerce sinirini bozana kadar "hadi çıkalım bak iyi gelir" diyen insan tipi. Aslında o kendini düşünür, canı sıkılmıştır kimseyi bulamamıştır. Ve sen hep dışarı çıkarken aranacak kişisindir, yani onun için ceptesindir.

9) Planın ne olduğunu bildiği halde alakasız giyinen insan tipi. Parka bahçeye yayılacaksınızdır ama o topuklularını giymiştir/takım kösele falan... Ben böyle gelemem, şuraya gitsek buraya gitsek diye, tip anlamında o an kendini iyi hissetmeyen insanların psikolojisini bozar. Onun dediği yere gidilirse, kesin onun hoşlandığı / eski sevgilisi ortaya çıkar! Nedeni belli olur. Gününüzün içine sıçılmıştır artık.

10) Kız arkadaşımızla, yeni tanıştığı / daha önce sohbet ettiği kişilerle aynı ortamdayız. Bu aslında bıcır bıcır eğlenceli bir tipken, birden sessiz mazlum ortam bilmeyen ezik saftirik kız triplerine girer. O konuşmadığı için, ortamda sen sırıtırsın. XxX'in neyi var gibi sorular sana sorulur. Halbuki bizim kızi, kendini birilerine beğendirme çabasına girmiştir. Allah'ım en uyuz olduğum kız tipidir bu. Gece dışarı çıkalım plan yapalım derler, her zaman çıkan kız birden "ben dışarı çıkamıyorum ki, gündüz buluşsak olur mu?" der. Sen bana sabır ver Allah'ım.

1 yorum :

  1. sabah sabah seda sayan gibi geldim sana :)

    haklıyım ama dimi? yazdım ki o kahpetorlar bunları yapmasın, uyuz adamlar yola gelsin ... :)

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes