Kız! Lavaj mı alıkıyosunuz, abiler geldi, çıkın!

İstanbul'a yapılacak sehayatler dahilinde en az bir günün ayrılması gereken yer elbette Taksim'dir ve Taksim denince akla ilk gelen yer elbette ki İstiklal Caddesi'dir.

Çığlıklar atarak merak ettiğim Ayasofya Müzesi'ne 20TL bayılarak satın aldığım Müze Kart'ımı tek bir dıttt! ile girip bir güzel de gezdikten sonra akşam serinliğinden de faydalanarak Beyazıt-Cağaloğlu-Eminönü-Galata-Karaköy-Tünel güzergahından İstiklal'e çıktık. Ömrümün neredeyse yarısını kaplayan ayakkabı reyonları arasında gezerken yolumuz Beyoğlu İş Merkezi'ne düştü.

Terkos gibi paha ve kalitede hafif aynı zamanda yükte ağır bir takım ürünlerin satıldığı bu mağazalarda dolaşmaya çıktık. Tanrı Kraliçe'yi Korusun ki o harika keten ayakkabılardan kesinlikle satın almadım (vallaha lan) ama içimin gitmediğini söyleyemeyeceğim. Zaten benim gibi 4XL bir adam için orada pek birşey yok. En sonunda alt kata inen merdivenlerin oradaki doncundan kendime kırmızı ve mor renkli (aa. bi tane daha olmalıydı, 3. nerde kaldı acaba?) aldıktan sonra sıkıştığımı farkettim. 3 kişi Beyoğlu İş Merkezi'nin erkekler tuvaletine doğru yöneldik.

İçerde bir tane gaycık ellerini filan yıkıyor. Bir taraftan da şeyimi çıkarıp pisuvara yanaşmamı bekliyor. İlk şok böyleydi. Baktım beni seyretmeye niyetli, kapalı tuvaletlere girmek için kapıları tıklattım. Bu sefer atladı.

Abeeğğ, ikisi de dolu...

Çattık lan! olduk üçümüz bir. Neyse pisuvara yanaştım,çişimi yapıyorum; kadın bu sefer ikinci bombayı patlattı:

Kızzzzzz! İçerde napıyasınııaaz, lavaj mı alıkıyasınıııazz, çıkın lubunyağğğlarrrrr, abileeğğğr geldiiia.


Ne abisi ayol demişim. Bi de içimden kaç besmele çekip istavroz çıkardığımı bilemedim. Allahtan ben o sırada malafatı toplayıp kenara çekilmiş ellerimi yıkıyordum. Üzerimde göğüslerime kadar açılmış beyaz keten gömleğimin üstünde elim 45 derece eğik durur, gözlerim ardı ardında defalarca devrilir ve küçük dilimi yutmama ramak kalırken kesinlikle gay olduğumu anlamamışlardır değil mi?

Anladılarsa çok bozulurum.

1 yorum :

  1. hahahah :D x-coach süper bir yazı olmuş. :D

    onu bunu geçte ben taksimi hiç sevmiyorum ya kuru gereksiz bir kalabalık. ne bliyim ne zaman gitsem (toplasan 5 kez gittim) ya telefonum çalınır yada cüzdanımda bir el hissederim. o yüzden aman aman gitmem birdaha dedim hep.

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes