Reddedilme nefreti: Ağzıma versene / Salak

Bu yazıdan hemen önce klavyenizdeki CTRL tuşuna basarak şu linkle tıklıyosunuz: ŞU

Facebook üzerinden gün geçmiyor ki binnnnlerce aşk teklifi, aşkın yanında günübirlik seks teklifleri almayayım... İşte onlardan birisi ve insanların reddedilmelerine karşı verdikleri nacizane tepkilerine sıradan ve ucuz bir örnek.
B.E.S.
slm
Xcoach Retard
Sana da.
B.E.S.
arayışın ndr ?
Xcoach Retard
Sex
B.E.S.
ok
kaç cm
Xcoach Retard
Sen bana uymazsin yavrum
B.E.S.
sebep
Xcoach Retard
Yasin ufak.
B.E.S.
18 yas delik çok dar ama
Xcoach Retard
Sen git amcan gelsin
B.E.S.
ben sana yeterim hadi wer ağzıma
Xcoach Retard
canım yok. ben almıyım alana da mani olmıyım.
B.E.S.
aman iyi be salak
Xcoach Retard
Blogumda 'reddilme psikolojisi' isimli yaz bulunup 5 sefer okunsun.
Blogumda 'reddilme psikolojisi' isimli yaz bulunup 5 sefer okunsun.
B.E.S.
sen özürlümüsün
Xcoach Retard
Lol
B.E.S.
salak
Xcoach Retard
lol. bu yazdıklarını blogumda isminle yayınlayacağım.
B.E.S.
one
Xcoach Retard
http://xcoach.blogspot.com/
B.E.S.
Ne sitesi bu
Xcoach Retard
benim blog sitem. birazdan bana ettiğin hakareti barındıracak
B.E.S.
mahkemeyemi wercen
Xcoach Retard
senin cezanı gaylar kendileri kesecek.
B.E.S.
seni engelliyorum seninde cezanı ben weriyorum by by

Çocuklar tanrı için yapmayın bunu. Bir kaç saat önce ağzınıza almaya hazırlanırken bir kaç saat sonra karşınızdakinin salak, kendinizin muhteşem bir zekaya sahip olduğunuzu sanmayın.

Çünkü en az karşınızdakini içine koyduğunuz kefedeki kişi kadar salak, aptal ve gerizekalısınız...

2 yorum:

  1. mal dolu lan etrafta biride bana gelse ya :D dese ya alcam ağzıma diye al diye uzatırım hiç çekinmem :P :D

    YanıtlaSil
  2. ahahhaah çok eğlendim yaa:)

    YanıtlaSil