Sen insan değilsin!

Listemde yer alan ve çok sıklıkla yazmayan bloggerlardan sonra yepyeni blogger arkadaşlar edinmeye ve yazdıklarına ortak olmaya, fikir ve düşüncelerine ortak olmaya karar verdim. Listeye ilk eklediğim grupta yer alan Oksitlenmiş Cümleler blogunda içinde yaşadığımız durumu çok iyi özetleyen ve eleştirel nitelikteki bir metni çığlık kıyamet kendi blogumda da yayınlamaya karar verdim. İşte o metin: Sen İnsan Değilsin!


...

Hamdolsun her parçam yerinde bir özrüm yok ne göze batan, ne söze değen, ailem hayatta hepsi de öyle böyle sağlıklılar işte. Yatacak yerim, yiyecek aşım, gezecek aracım var ama ben yine de çok mutsuzum…
Ülkemde güzel şeyler olmuyor çünkü, dünyada da bu böyle! İnsanlar kendilerine vaat edilen değil bizzat verilen bir cenneti cehenneme dönüştürdüler. Bende ya içindeydim bu cehennemin ya da daha kötüsü seyir eden tribününündeyim.

Birileri öbür dünyanın nimetlerinden, yaratanın büyüklüğünden söz ettiler, bu dünyada daha büyük olabilmek için, daha lükse nefis yenilgisinden kendilerini alamadılar. Savaştılar, yarıştılar, birilerine göre kazandılar da!
Ben duramıyorum, işim var ama çalışamıyorum, yazılarım var yazamıyorum, kitaplarım var okuyamıyorum, bir çok arkadaşım var görüşemiyorum. Konuşamıyorum. Susuyorum ve hüznüm uzun bakan gözlerime vuruyor. Biliyorsunuz hani şu zeytinin fenerleri… Gözüm karşılık olarak dökülüyor suya. Zeytinler fora…

Güney Afrika’da açlıktan ölen çocuğu kıskanıyorum. En azından ölümünün bile kendine bağlı olmayan karşı konulmaz bir tavrı var… Biz bütün bunları görüp de kayıtsız kalmakla en büyük ölümleri seçiyoruz kendimize.

O Yüzden Afrika’da açlıktan ölen çocuklar için düzenlenen bir çok kampanyaya destek olmak için bir proje yapacaksanız ismi bu olmalı… “Sen İnsan Değilsin”

Hepimizin ortak paydada yakındığı noktalardan biridir: “kaybedilen insanlık” değerleri…
Geçenlerde İstanbul Emniyet Müdürü’ne sormuşlar “ Suçluluk oranları arttı mı Türkiye’de?” diye. Sn.Müdürümüz “ rakamlar arttığını göstermiyor ama artık suçluluğun şekli değişti” diyor. Gazetelerde okuyorsunuz aile içi facia cinayetlerini… Genel başlık ya da yorum şu: “İnsanlık dışı” peki genel sonuç ne ? Elbette “Biz İnsan Değiliz”
Yetimin hakkını yiyoruz, haksızlık ediyoruz, şükür bilmiyoruz, eşimizi dövüyoruz, çocukları doğurup çöplere atıyoruz, kanalizasyon borularından topluyoruz, dedelerimizi, ninelerimizi cesetleri kokuşanı kadar ölüme terk ediyoruz yalnız başlarına, devleti dolandırıyoruz, vatan denen kutsal toprağımıza ihanet ediyoruz, duayı unutuyoruz, besmeleye küsüyoruz.

Genel Sonuç Şu: “Biz İnsan Değiliz”

İşte bu yüzden gerek yakın çevrenizde gerek uzak çevrenizde fark etmeksizin insani değerlerinizin uyarıcılarını artık köreltmeyin…

İki ihtimal var ya insan değilsiniz ya da bir meleksiniz… Hangisini seçeceğinizi siz belirleyin…

...

2 yorum :

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes