5 Eylül 2011 Pazartesi

Hamamdaydım: Mersin'de yeni bir mekanla tanıştım


Mersin'e gelmemin hemen arkasından yapılacaklar listeme hamama gitmeyi de eklemiştim ve bu sefer gitmeye kararlıydım.

Taziye ziyareti dönüşü Mersin'de tanıdığım eş-dost ile hatır ziyaretlerini de gerçekleştirdikten ve private shopping için hala hiç bir müşteri bulammışken yanına uğradığım bir arkadaştan Mersin Hamamı'nın yerini öğrenmeye çalışırken yeni bir hamamın açıldığını öğrendim.

Çığlık kıyamet hamamın yeri bulunduktan sonra iş sadece oraya gitmeye kaldı. Önünden defalarca geçtiğim bir binanın alt katına 2009 yılında açılmış aslında.

Üzerimde Bolu'lu Hasan Usta'dan çığlıklar atarak araklamış olduğum pembe gömlek ve popomla pipimi olduğundan daha büyük gösteren kotumla hamamın yolunu tuttuğumda etrafımdaki pek çok kimse zaten oralı bile değildi birazdan yiyeceğim nanelere.

Ara sokakların birisine konuşlanmış olan hamama girdiğimde aslında bu şehre göre hiç de fena sayılmayacak bir ortamla karşılaştım. Devasa akvaryumlar, dinlenme şezlongları, ucuz içecek tarifeleri... Hatta hiç bir sakınca görmeden beyaz atletimle bugüne özel olarak giydiğim beyaz klasik kesim kilodumu çıkardığım ortak oda bile son derece davetkardı.

Saunalarla aram her zaman çok da iyi olmamıştır ama bu hamamın saunası kuru tutulduğu için içinde televizyon bile izlenebilecek kadar farklıydı. Ben saunaya girdiğimde altı çıplak olan ve otobüsçü kılıklı bir amca da içeri girdi. Sadece önümü kapatmaya tenezzül ettim ve o da benim üst tarafıma bir yerlere uzandı.

Saunadan çıkıp da şok havuzuna yollanmadan önce amcanın oraya gitmiş olmasını beklediğimi itiraf edebilirim canı gönülden. Derince ve küçük bir havuzun içinde tek başına ve çırılçıplak yüzüyordu. Peştemalimle girmeye kalkıştığım havuza çıplak girilmesi gerektiğini söylediğinde şaka yaptığını filan zannettim ama adam gayet ciddiydi. Teşhir nedir bilmeyen ben peştemalimi çıkarıp adamın yanına cumburlop, dalıverdim. Zaten en ufak birşeyde dimdik kesilen minik coach adamı görünce de taşlaşıverdi, olan da o arada oldu. Adam bana değdiriverdi, ben de ona iade-i ziyaret baabında sürttürüverdim. Bu biçimde başlayan hamamda seks un-anal sex tarzındaki seks maceramız saunada sürdü, taa ki ben kendimi tutamayıp yine erken boşalana kadar.

Sonra keseye geçtim. Hayatımda yaşadığım en utanç verici anımı sorsanız bugün vereceğim yanıt, ikidir hamamda vücudumdan tomarla çıkan kirdir derim. Her seferinde beyaz-beyaz topak topak kir çıkıyor üstümden. Oğlan benim elime vere vere biraz keseledi beni, sonra üzerimde peştemal namına hiç birşey olmadığı halde sabunladı derken gün böyle geçip gitti. Hamamdan çıkarken Ankara'ya dönmeden önce yeniden uğramam konusunda mesaj da verildi. Uğranacak.

11 yorum:

  1. hamam kapısından ayaklarımı sokmadan ölmek istemiyorum. salına salına dolanmak istiyorum hamamda.

    YanıtlaSil
  2. eğlenmene sevindim x-coach.

    YanıtlaSil
  3. yazıyı 324 karakter daha uzun yazsaydın boşalıyordum bacım,o derece ateşliymiş yaşadıkların.

    YanıtlaSil
  4. daha kaliteli bir cinsel hayatın olmalı.Fenalardasın haberin yok.Çürüyeceksin sefer taslarının içinde.

    YanıtlaSil
  5. Ulen neresi bu Mersin'de? Benim neden haberim yok! New-GHB®

    YanıtlaSil
  6. cooooooooooooooook gizliiiiiiiiiii!!! :D

    YanıtlaSil
  7. bu hamamnı yerini bilen arkadaşım.muro03_karizzma@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Açına koyum adam sanki şiir yazmış kafiyeli mantıksız töbe yalan

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Copyright © 2014 xCoach