Hamamdaydım: Tansiyonum düştü

Havuza gitmek, artık benim için sıradan bir aktivite oldu diyebilirim canı gönülden; neredeyse haftada bir, farklı saatlerde bizim oraya yeni açılan hamamın havuzuna gidip mutlu su aygırları gibi bir sağa bir sola yüzüp şen kahkahalar atmaktan geri durmuyorum...

Geçtiğimiz haftaki sauna - havuz kombinasyonunda dikkatimi çeken bir tellak olmuştu. İri yarı, bol kıllı ve peştemalinden sarkanı gördüğüm kadarıyla da monster... Bir gün muhakkak ona yoğurtmaya karar vermiştim kendimi, güçlü kollarının arasında eriyip gitmek istiyordum filan. Tamam, bu kadarı fazla. Benim için sadece cinsel bir fantezi unsuru olabilir, o kadar yani.

Gün geldi, cesaretimi topladım ve yanına gittim. Birisini yıkıyordu göbek taşının üstünde. En heteroseksüel halimle sıradakinin ben olmak istediğimi söyledim, tamam, dedi sıraya geçtim. Saunanın camından bir taraftan bunu kesiyorum, bir taraftan da kurnada malafatı dikmemek için çıkıp çeksem mi filan diye düşünüyorum.

Sonunda saunanın kapısından göründü, tam kapınnın karşısında oturuyordum, peştemalim bacaklarımı örtüyordu ama sıcaktan zaten sarkan küçük coach olduğu gibi gözlerinin önündeydi. Gözleri bir kaydı, sonra profesyonel bir tellak gibi bir daha bakmadı.

Güçlü kuvvetli dedim ya, ilk önce başımı mengene gibi ellerinin arasında sıkıştırdı, masjaımsı birşey yaptı, sonra bacaklarımı sıktı bıraktı, ellerimi aynı şekilde... Sonra keselemeleye başladı. Tabii filetodan gıdıklanan ben, kendimi bekareti bozulmamış bir kezban gibi kasmaya başlayınca adam oraları keselemeyi hızlı geçti. Sonra göğüslerime geldi, göbeğime geldi, bacaklarımın içine geldi.

Peştemalimi düzeltme bahanesiyle popomu ve küçük Coach'ı kesiyor, farkındayım da 'erkek erkeğe takılıyoruz, ne olacak' mod.um on. Naşlar gibi olsam da kendimi tutmayı başardım. Sırtım dönükken üzerime bol miktarda köpüğü boca edip bel çukuruma dokunuyor, popoma çarpıyor, popomun yanaklarına değdiriyor... Aklıma kötü kötü şeyler geliyor da sesimi çıkaramıyorum, namusumla yıkanıyorum hamamda...

Bir taraftan da ortalık nasıl velet kaynıyor, ipini koparan tüm Sincanlılar o gün sanki orada. Havuzda atlayıp zıplıyorlar, sulu şakalar yapıyorlar, birisi beyaz ve iğrenç mayosunun içine benekli kilot mu giymiş ne; taşakları olduğu gibi ortada. Yaşlı amcalardan birisi gençlerle takılıyor (fin'de dokunuyordu galiba çocuğa, bakış attım kalktı gitti; karşılaşırsam öyle birşeyle acımam yolarım, haberiniz olsun), peştemaller fora, apaçi mod on.

Nedense elimi kulağıma atma gafletinde bulundum, çünkü sabun kaçtı ve tıkandı. Tellak bir talimat verse duymayacağım. Köpüğü çıkarayım derken tırnağım kulağımın içine takıldı ve kanattı. Ben de bunu görüverdim. Aman tanrım. Kan gördüm diye yaklaşık 5 dakika içinde tansiyonum mu düşmedi, bembeyaz mı kesilmedim, gözlerim mi kararmadı, buz gibi sularla kafam mı öğütülmedi... Tellak da panik oldu, yıkamak yerine soğuk suya koşturuyor, başımı yıkıyor, masaj yapıyor...

Peştemalimi de önünde çözüp tekrar toparlamaya çalışırken düşürdüm galiba ya. Ay ne rezillik...

Odada ve dinlenme salonunda yattığım yirmi dakika boyunca bir kez daha saunaya girmemem gerektiğini anladım yaz boyunca.

Hayır birşey değil, adam bir parmakladım tansiyonu düştü diye arkadaşlarına anlatacak, ona yanıyorum.

1 yorum:

  1. Hamamlar da olmasa heyecansız heyecansız, odun gibi yaşıycaz valla :p

    YanıtlaSil