Arş çakışması ne lan?

Aptal salak bir rüya gördüm geçen akşam.

Rüyamda dilenci kılıklı bir kadın vardı, hatta Çukurambar'daki Ambrosia'nın oradaydık. Kadın ilk önce ne istedi hatırlamıyorum ama sonra liseye yazılacağını söyleyince ben buna para verdim. 2TL filan, fazla da değil... O detaya kadar hatırlıyorum yani. Ben arabanın arka koltuğunda oturuyordum, hava kızıldı.

Bir anda bizim kapının önünde belirdik. Ben içerdeyim o dili kopasıca kaltak ise  kapıda. Bizim kapının alt tarafına baktı, transa geçmiş gibi konuşmaya başladı. Karı arş çakışması olacak gibi bişey söyledi Harry Potter'daki Profesör Trelawney'e gelen ani kehanetler gibi. Ben de daha ne diyor bu demeye kalmadan evden beklenmedik bir cenaze çıkacak, birisi birinin yerine ölecek dedi. Sanırım,arş çakışması dediği şey buydu. Son olarak dili kopasıca bir de tarih verdi : 28'i.

Hangi 28'i diyemeden korkudan uyandım ama aldı beni bir telaş. Ya evdekilere birşey olursa, ya birisi ölürse?
Ölüme hazırlıklıydım filan ama 3,5 atıyorum şu anda sabah birini ölü bulacam diye. Neyse, şu 28'i bi geçsin de...

Götüm açıkta mı kaldı nedir; korkuyorum lan.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes