Kızlar neden vermez; Çünkü.

Biraz önce madisözlük'teki bir başlığı okudum ve oradan da bir video linkine tıkladım.
Burada; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/85981/kizlar-neden-vermez

Nokta'nın alkışlarlayaşıyorum.com'una gitti bağlantı.

İzlediklerim karşısında ilk önce utandım, daha sonra da kendimle gurur duydum.

Abi bu mudur heteroseksizmin içindeki cinsellik ve cinsel ilişki algısı? Kızlar neden vermez... Gerçekten merak ediyor musunuz bunun cevabını?

Hep söylüyorum, her yerde söylüyorum, içinde yaşadığım toplumun bana ait olan kesiminden utanıyorum. Eskiden evlenme ihtiyacını dile getirmek bile büyük bir ayıp sayılırken şimdi gencecik kızlarımız ellerine geçen imkanları ahlaksızca bir yaratıcılığa ilham vermek için kullanıyor.

Ahlak ve bunun sorgusunu yapmak kimin haddi, kime veya neye göre?

Bana göre.

Ben cinselliğin alenen çağrışımının yapılmasını, bedenin kullanılarak bunun açık bir davet olarak gösterilmesine karşıyım. Bedenlerimiz aslında kendimize bile ait değil; onlar evrenin birer parçası. Sadece içinde kendi bilincimiz geçici bir süre için onun içinde yaşıyor ve ona elimizden geldiğince iyi bakmalıyken ...

Kızlar niye vermez?

Çünkü.
Tanrı belanızı versin, ne diyeyim.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes