İlkokul anıları #4: Nasıl ilk kez dokunuldum?

Hepimizin büyük sorunsallarından birisidir 'nasıl' gay olduğuna dair yaşadıkları karmaşa. Benim sürecimde, gidebildiğim kadar geriye gittiğimde aklımda kalan tek şey, her zaman için beyaz saçları olan, göbekli amcalar ve olgun takılan amcalara duyduğum ilgidir.

Şayet ciddi ciddi geçmişten birşeyler çıkarmaya çalışacak olursam, ilk okul değil de ortaokuldan ciddi bir taciz vakası anlatabilirim. Artık oturduğumuz o gecekondudan apartmana taşınmıştık. Zamanına göre aslında iyide bir muhit sayılırdı. Başıma da zaten ne geldiyse sosyalleşme ayağına edindiğim arkadaş çevresinden geldi...
 
Apartmanların arasında herkesin alışverişini filan yaptığı pek büyük sayılmayan bir çarşı vardı. Orada aramadığınız kadar çok internet kafe olduğunu ama büyükçe bir market olmadığını düşünürsek, aslında pek de bir boka yaradığı söylenemezdi ama yine de insanlar sürekli oradaki büfelere mahkumdu. Bir gün, mahalleden edindiğim ve dünyanın en ahmak insanları olduğunu düşündüğüm bir kaç moron ile birlikte bu çarşının alt katındaki bilardo oynanan izbe yere gittik. Amacımız tabii ki de bilardo oynamaktı. Ay siz ne sandıysanız? O zamanlar şimdiki gibi değilim tabii ki.

Biz oynarken şimdi görsem zerre kadar tutmayacak olan bir adam da girdi içeri. Biraz başkalarıyla takıldıktan sonra bize sözde bilardo öğretme ayağına yanaştı. Uzaktan izliyordu önce, sonra çocukların arkasından onlara yardım etmek için eğilmeye başladı. Bense minicik şüphe taşımayan bir güven pıtırcığı olarak amcanın bana yardım ettiğini sanıyordum.

...

Eve giderken dank etti kafama. Çünkü anlam verememiştim adamın pipisinin neden dik olduğunu. Tabii benim ufaklığa daha su yürümemiş, yumurta gibi çocuğum. Popoma batıyor taş bir birşey ama utandığımdan sesimi çıkaramıyorum filan. Kendi kendime söylediğim sözler ise hala aklımda: 'amca bana tecavüz etti'...

Böylece hayatımda ilk kez dokunulmuş oldum.

Şimdi yanlışlıkla filan olsa zevkten bayılacağım birşeyi o zaman bizimkilere söylesem adamı bir şekilde bulup taşaklarından asarlardı herhalde. Sonra bir kaç kez daha karşılaştık adamla ama tanrıdan bende travma filan oluşmamış bende ki yüzüne bile bakmadım galiba. Nasıl bir arsızsam artık.

Yorumlar

  1. geçmiş olsun :(:( ne diyeyim
    özellikle gay olan kişilerin toplumda hep neden gay olduğunu bir olaymı yaşadığını düşünürler bunun doğuştan birşey olduğunu algılayamaması ve bir tecavüz sonucu bunu seçtiği kanısından nefret ediyorum kullanılmış bir beden ve zorla belkide ilk deneyimimin böyle tramvatik birşekilde olmasının nasıl zevk sefa olarak görürler anlayamıyorum insan nasıl tecavüz edildikten sonra bundan hoşlanıp gay olabilir ve malesef espiri konusu bile edebiliyor insanlarımız topun inşaatamı kaçtı gibi

    bu kadar meşrulaştırılan bu kadar kabul gören üstüne birde tercih yapılabilen birşey olarak görülmesinin tecavüz vakalarının toplmda bu kadar çoğalması tabikide normal özellikle çocuk tacizleri ve tecavüzcülerinin sikinden asılmasını diliyorum

    YanıtlaSil
  2. MİNİK, yorumun yanlışlıkla sildim ayol.
    Özür dilerim :((((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar

İzmir'deki şer yuvası: Kemeraltı coğrafyası

Dostluk anlayışınızın içine tükürme zamanı.