YENİ EKLENENLER

Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar

Haftalık hamam ihtiyacımı bu sefer Ulus'ta gidermeye karar verdim. Ofise de yakındı ayrıca içinde şahit olabileceğim muhtemel cinsi reaksiyonları merak ediyordum.

Hamam, Ulus'ta, İtfaiye Meydanı'nda yer alan onlarca ucuz ve batakhaneden farksız iki yıldızlı otelin hemen altında yer alıyor. Ulaşım için Ulus'taki dolmuş duraklarından yürüyerek ve Seyranbağları dolmuşları tercih edilebilir.

Klasik Türk hamamı mimarisine sahip olan mekanın içine girdiğinizde sizi geniş bir sahanlık karşılıyor. Her biri minik birer hücreye bölünmüş soyunmalıklar ahşaptan ve bina genel olarak 4 tane Roma sütunu üstüne oturuyor.

Soyunup peştemallere sarındıktan sonra sizi her biri diğerinden daha maço, iri yarı, kıllı ve seksi tellaklar karşılıyor. Tıpkı diğer hamamlarda olduğu gibi sadece kese-köpük yaptığında para kazanabilen tellak modeli burada da işliyor ve bu durum, tellakların sizi kapıda kapmasına neden oluyor. Kişisel sebeplerden ötürü daima iri yarı, bol kıllı ve güçlü tellaklara kendimi mıncıklatıyorum. Zayıf olanların kemiklerimi iyice kıramamasından endişe ediyoru çünkü. Verdiğim para boşa gidiyor gibi geliyor bana. Elbette ki soyunma odasından çıkar çıkmaz bir tanesi beni çevirdi. Yarı-iri yarı, amele yanıklı, sevimli birşey... Ta o zamandan ne bok olduğunu anladım rezilin.

Sırtımı, omuzlarımı filan hamama girmeden mıncıklayıp beni iyice keseleyeceğini söyledi. Arayıpta bulamadığım şeyin bu olduğu ima edip kendimi saunaya attım. Oturduğu yerde peştemalinin altını kapatmaya ihtiyaç duymayan bir enkaz beni karşıladı. Gözlerimi devirerek ben de kenara bir yerlere oturdum. Bir ara uzandım geniş ve sıcak tahtaların üstüne. Altıma bakmak için yerini değiştirdi fakat hiç kevaşelik yapasım yoktu. Hanım hanımcık eteğimin altını kapatıp namusumla göbek taşına uzandım

Tellağın önüne yattığım yer herkesin ortasındaki göbek taşıydı. Etrafıma bakmaktan çekinmeyen arsız bir ibne olarak, hamamda o anda yıkanan her 5 kişiden 3'ünün gay olduğuna karar verdim. Kalçalarımı süzenleri mi ararsınız, peştemalimin önündeki ciddi kabarıklığa bakanları mı... Bir de şortlarla filan girmiş adamlar; homoseksüaliteni gizleyecekler akılları sıra. Kese için bir öne bir arkaya evire çevire mıncıklarken iyi kesiyorlardı çaktırmadan. Hiç sevmediğim şey benim de :P

Hamamın içinde dikkatimi çeken en önemli şey, üstlerinde üniforma benzeri kıyafetlerle hamamın içinde sürekli tur atan hafiyeler oldu. Gizli saklı yerlerdeki girilebilecek erkek erkeğe cinsel ilişkilere yönelik ahlak bekçileri oldu. Peştemallerle dolaşıp 'çabuk olun, acele edin' gibi nağralar atan bu adamlar da neyin nesi acaba?

Hamamlar herşeye rağmen gizli  (!) eşcinsellerin halen buluşma noktasıdır. Bu hamam da bu mekanlardan birisi, bu kuşku götürmez bir gerçek. Islanınca şeffaflaşan peştemali kıçından düşen ve çatalını göstermekten geri durmayan tellağından taş gibi ereksiyonunu saklama gereği duymadan giydiği siyah slip mayo ile kendisini enli-boylu mıncıklatan müşterisine kadar kesinlikle gay popülasyonu yüksek bir mekan. Beni yıkayan tellakta göğüs uçlarımı mıncıklamaktan yumurtalıklarıma 'yanlışlıkla' dokunmaya kadar pek çok ilginç deneyim yaşamamı sağladı. Hatta soyunma odamda yapacağı 'kekik yağlı' masajı yaparken nerelere masaj yapacağını dokunarak göstermekten (popomu avuçlayıp duvara doğru olan taraftan yumurtalıklarıma yine yanlışlıkla dokunarak) geri durmuyordu. Minik minik tacizlere bayılırım fakat bazı zamanlarda defooğğl! diye çığlık atmayı bile düşündüm. Bir de hafta içi geç saatte gelmemi, o saatte hamamın daha sakin olduğunu ve en yakın zamanda özel masaja gelmem gerektiğini, önünde sallanan hortumunu elime değdirmeyi ihmal etmeden hatırlattı.

Her ne kadar yasak koyulsa da, peştemallerle dolaşan ahlak zabıtaları hamamın içinde fink atsa da, traşlık kabinlerinden çıkan peştemalleri alel acele bağlanmış iki kişi, bana bu işe hiç kimsenin hiç bir şekilde balta vuramayacağını en iyi şekilde gösterdi. En kısa zamanda yeniden görüşmek ve yepyeni kevaşeliklerde buluşmak üzere!
Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar Yazan: xCoach Incompréhensible Tarih: 22:51:00 Puanlama: 5

Hiç yorum yok: