Taht'a notlar #2: Anubis ve Ahmet Usta'nın ilk outdoor deneyimleri nerede gerçekleşti?

Ben aslında yaklaşık 8 sene boyunca Mersin'de yaşamış olsam da, Anubis'le ilk kez Ankara'da tanışma fırsatı yakaladım.

Şöyle bir akşamdı...

Yine bin bir şikayet ettiğim emlakçıdan cumartesi olmasına rağmen 7'de çıkmış 438, Kraliçe ve Anubis ile buluşmak üzere KC Meet Point'in yolunu tutmuştum. Beklenildiği üzere Anubis Ankara'ya boş gelmemişti ve Bolu'lu Ahmet Usta ile de tanışmıştık.

Beni fiziki olarak tanıyanlar ne kadar yırtık ve amansız olduğumun farkındalardı elbette ki fakat Anubis ve Ahmet Usta bu durumdan elbette ki haberdar değillerdi.

İşten çıktım, otobüse bindim; arabayla 10 dakika süren yolu neredeyse 1 saatte geldim; bu tanrının cezaları yemeklerini yemişler mi öyle birşey; karnım deli gibi aç; neyse bunları buldum. Soğuktan üşümüşlermiş de içeride oturuyorlar. Uzaktan görünce yanlarına yaklaştım. Anubis'le yüz yüze görüşmesek de birbirimize kamera filan açmışlığımız vardı fakat yanındaki çam yarmasını tanımıyordum. Yaklaştım, yaklaştım yaklaştım... Tam kraliçenin ucuz bir nedimesi gibi reverans yapıp kıvrak bileğimi tanışmak için uzatacakken masanın üstündeki beyaz ve kocaman lekeye gözüm takıldı. Tabii durur muyum ben hemen lafı yapıştırdım;

Allah belanızı vermesin; eve kadar dayanamadınız mı hayvan herifler! Hanginizin bu iğrenç şey? !!!

Birisi sahlepini içerken masaya dökmüştü.

Buna Kraliçe de çok gülmüştü.
bu kadar.
...

2 yorum :

  1. Kraliçemizi çok özlüyorum bazen :) güzel anılar aklıma gelip gelip duruyor...
    sevgili, onun anısına Eymir'e gidip balık ekmek yiyelim mı bir ara? :)

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes