Bazılarınız gerçekten midemi bulandırıyor.

Bazı insanların benimle yada etrafımdaki tanıdık başka insanlarla olan etkileşim kaliteleri o kadar midemi bulandırıyor ki, uzun zamandır çok kısıtlı bir çevrenin dışına çıkamadım insanî ilişkiler bakımından.

Bir sürü yapay şeyle, mesnetsiz, dayanıksız çatışma ile, bok çukurundan bile daha kötü kokan tartışmalarla karşılaştım. Bu da bende artık bir aitsizlik hissi uyandırmaya başladı. Kendimi azıcıkta olsa içinde olduğuma inandırdığım herşeyden fazlaca nefret eder haldeyim.

Bu durumdan rahatsızım bir yerde. Çünkü bir şekilde uzaktan yakından tanıdığım insanların kötü ve çirkin taraflarını görmek beni gerçekten çok üzüyor. Bu insanlarda ne bulmuşum ki onlarla arkadaşlık edip hangi seviyede olduğu önemli olmayan dostluklar kurmaya çalışmışım?

Kaçmaya çalıştığım doğrudur işin aslı.  Kendi kendime kurduğum bu kimlikten, bu kişilikten, bu doğrulardan, bu düşüncelerden ve bu savunmalardan kaçmak istediğim. Çünkü hayatımın herhangi bir evresinde böylesine kalitesiz,  seviyesiz,  saygısız,  insan olmayı beceremeyen ve en önemlisi de insan olmak için çaba sarf etmeyen insanla muhattap olmaktan daima kaçtım.

İnsanlar böylesine cahil olmak zorunda mı diye sormadan da edemiyorum bazen kendime.  Acaba 'düzeltilebilirler mi', kalıba sokulup yontulabilirler mi? Ya da en azından kendi doğrularının aslında yanlış olduğunu fark edebilirler mi, bunu isterler mi?

Bir kaç sefer gerçekten kaçmayı çok istedim.  Herşeyden vazgeçip kendime yeni ve daha steril bir 'dijital' hayat kurmayı. Nasıl ki hepimizin kendilerine göre doğruları var; benimkiler de cekip gitmeyi,  hiç birşey olmamış gibi yeniden başlamayı başlı başına bir yanlışlık olarak gördü. Hem zaten yanlış olan ben değildim ki, neden suçsuzken suçlu duruma düşen taraf olmalıydım ki?

Her ne gerekçe ile olursa olsun yeni yılın başından itibaren hayatımdan kalıcı olarak çıkardıklarım oldu. Eğer birisini beğenmiyorsan onun etrafımda olmasına izin vermemeliyim. Herhangi bir boyutta enerji sarf ederek o kişiyi hayatımdan 'ben' çıkartmalıyım, onun çekip gitmesini beklersem eğer daha çok işim olur hayatıma dair.

Palavralara,  yalanlarla,  psikolojik bozukluklara yada insanların mastürbasyon ihtiyaçlarına karşılık veremeyecek kadar yorgun hissediyorum kendimi. Daha önemli işleri başarmak için enerjimi o yöne odaklamam gerekiyor ve bunu da en kısa zamanda gerçekleştirmem gerekiyor.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes