Gecikmiş bir 'iyi yıllar' dileği. Neredeyse herkes için.

Öncelikli olarak, adını anmak dahi istemediğim yıldan çok daha farklı, iyilikle dolu, güzellikle bezenmiş, daima ileriye bakan ve arkada kalanlar içi hiç mi hiç üzülmeyeceğim bir yıl istiyorum kendim, sevgilim ve sevdiğim diğer insanlar için. Bu sevdiğim insanlar grubunun içine bir şekilde tanıdığım, az da olsa birlikte vakit geçirdiğim, harcadığım bu zaman diliminden keyif aldığım ve değer verdiğim herkes giriyor aslında. Nereden bakarsak bakalım en az yüz kişilik bir yüz grubu geçti gözlerimin önünden.

Genel olarak baktığımızda ise, geriye kalan bir çoğunuz konusunda benzer fikirde değilim ve bu yüzden aslında üzgün filan da olmam gerekmiyor. Hani birisini eleştireceğimiz yada onunla ilgili olumsuz bir fikrimizi belirteceğimiz zaman 'ay canım, kusura bakma, yada afedersin ama' diye başlayan cümleler kurarız ya, hah, işte yeni yılda o cümlelerden minimum sayıda kurmak istiyorum mesela. Hayatıma ucundan kıyısından hayatı dokunmuş olan bir çoğunuz için 2014 yılının bir öncekinden daha fazla hüzün, keder, ayrılık ve zorluk getirmesini dilemek geçiyor aklımdan. Fiziki olarak olmasa bile ruhen yara açmak istediğim doğrudur işe yaramaz bedenlerinizin üzerinde. Oksijen israf makineleri sizi.

Bana göre hak etmediğiniz hayatları sizlere ait olmayan emanetlerle ve harcadığınız en bol şeyin zaman olduğunu unutarak yaşıyorsunuz ve bu durum sebebini bilmediğim şekilde malesef ki beni geriyor, nedeni nedir, o konuda ise inanın ki hiç ama hiç bir fikrim dahi yok. Olmasını çok isterdim. Belki de psikoabsürd bir karmaşa içindeyim, belki artık sıyırmaya başlıyorum belki de çoktan sıyırdım da haberim yok. Bildiğim tek şey, saçımdaki beyazların sayısı günden güne artarken istisnasız şekilde zincirlenmiş halde olduğum yerde sayıyorum ve bunun acısını sizlerden çıkarmak istiyorum.

En azından, yenilerini edinemesem bile eskilerinin değerini bilmem gereken bir süreçte olduğumu biliyorum. Yalnız olmadığımı hissettiren herkese sonsuz teşekkürler; süregelen ve değerini aslında henüz biçemediğim yalnızlığımın bir parçası haline gelenlerin ise tanrı belasını verebilir.

Kapatırken.

Geçtiğimiz sene de yanımda olduğunuz ve çoğu aslında yalnızca saçmalamadan ibaret olan yazılarımı okuyarak zaman zaman da yorumlarınızla (?) destek verdiğiniz için teşekkürler. Sonuçta siz okudukça ben de az da olsa para kazandım sayılır. Bu yıl da büyük ihtimalle yazmaya, yorumlamaya, karalamaya, yermeye, eleştirmeye, aşağılamaya ve yerin dibine sokmaya devam ettiğim şeyler olacak.

Tahmin ettiğim tek şeyse geçmişteki benzerlerine göre daha az, heyecanını günden güne kaybeden ve çoğunlukla da kısa; uzunsa da sıkıcı olması muhtemel yazılar okuma ihtimalinizin bir hayli yüksek olduğu...

İyi yıllar.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes