Analdan almak

eşcinselliğin yani analdan almanın ve yapmanın kaçınılmaz gerçeği erken yaşlılık 1 sene sonra sen kendini gör sanki başka biriymişsin gibi olacak 2 sene önceki resmine bakarsan anlarsın

Üstteki kısa pasaj, bir arkadaşıma Facebook'tan gelen bir mesajdan alıntı.

Benimse bugün bütün gün aklımda 'analdan almak'...

Boşa koydum dolmadı, doluya koydum almadı...

Bir taraftan üzüldüm cahilliğine, öteki taraftan şûhi bir kâhkaha bastım olur olmaz yerde.

Ne beyinler var neler kuruyorlar; nelerle neleri ilişkilendirip kendi hayatlarını doğru seninkini yanlış çıkarmaya çalışıyorlar. Çok çirkin ve deneysel bir yaklaşımla başardıklarını sanıp aldanıyorlar ya.

) götünü siktirmek ( bile diyemiyor ya. Üstüne, bir de kendinden son derece emin; 'iki sene önceki haline bak, değişimi görürsün'. Şöyle bir baktım adamın iki sene önceki haline, biraz daha şık ve alımlı bir herife dönüşmüş. Analdan aldığına dair bir belirti de yok.

Biraz da ona bozuluyorum.

Ay aman neyse, kocamı seviyorum, herkese veriyorum ayol.

Ahahahahah.

Minik çaplı bir sinir krizi geçirmem için bile yeterli bir sebep bu. Eskiden olsa ciyak ciyak çığlıklar atar sonrasında gözyaşları içinde kilometrelerce paragraf yazar haddini bildirdiğimi sanırdım.

Şimdi...
Yalnızca zaman ayırmak istediğim insanlara zamanımı ve enerjimi harcamaktan yanayım. Varsın beni 'analdan aldığım' için yaşlanıyorum, amorflaşıyorum yada benzer birşey sansın.

İnsanları önemsememeyi başardığım gün, benim için yepyeni bir dönüm noktasıydı.

3 yorum :

  1. "Anldan Almak" güzel bir etiket olur bundan ahahaha

    YanıtlaSil
  2. NE KOMİK LA :D BİDE SÖYLEYENE BAKMAK GEREK. BOŞVER ANAM.. ANALDA ORALDA SEVİŞMEKTE CANDIR :D

    YanıtlaSil
  3. trilyonlarca paragraftan oluşan yazılar yazmak lazım üstüne ama bira içiyorum şu anda :D

    analdan_a_33_yervar_hemen_avrp-avcılar-ap

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes