Pembe pantolon fantazyası: üzgünüm canım, uymaz; yetmezmiş gibi bir de 'by'

Senin tipindeki insanları hiç sevmiyorum aslında, samimi olmamı istersen. Sinsi ve içten pazarlıklı bir tavrınız oluyor genellikle, istisnalar kaideyi bozmaz. Vücudunuzun yer üstünde kalan kısmı sanki toprağın altındakinden daha az gibi ya, bu durum beni bunaltıyor. Ayrıca götü yere yakın olandan korkacaksın derler bizim oralarda.

Sonra sadakatle ilgili problemleri oluyor senin gibilerin, boyda dahil olmak üzere sahip olamadığınız ve eksikliğini hissettiklerinizi, sanki karşınızdakinde bulmak için çırpınıp duruyorsunuz ve bu sizi tatminsiz ve yetersiz bir insan yapıyor. Bir de insanların hisleriyle oynayıp çıkarlarınız için onları kullanma eğiliminiz var, ifrit oldum bak yine.

Üzgünüm canım, uymaz. By.
Bu yitik intro, eve dönerken trende karşılaştığım, 1.60 boylarında, fıldır fıldır gözleri olan ve hemen hemen bütün treni yiyip bitirdikten sonra gözlerini üzerime adeta kenetleyen takım elbiseli bir adama yazılmış sarkastik bir yakarış (hayır bilemediniz, sizin de tanıdığınız o kişi değil), çirkin bir ötekileştirme, yerme ve onu yakından tanımadan hakkında kesin fikir belirtme. Kimine göre kendi kendime yaptığım iğrenç bir dedikodu kuplesi, kimine göreyse beni pisliğin teki yapan pis bir nefret söylemi.

Altı üstü trende, üzerime pembe bir pantolon ve beyaz tişört olduğu halde meyveli jelibon yiyordum, bu kadar abartılı bakmanın gereği var mıydı?

Gelelim bu naftalin kokan yapıştırmanın öz eleştirisine.

Böyle bir metni başka bir yerde okusam direk olarak sağ üstteki X işaretine basıp sayfayı terk ederdim fakat kendi kendime kaldığımda, çirkin detaylar ve kirli sırlarla dolu geçmişimde kalan insanların aklımda yarattığı bulantılarlı gördüğümde aslında yapılan bu şeyin çok yaygın bir hata olduğunu fark ediyorum.

Birşeyi 'yapmam' demeyecekmişsin demekki, yapıyorsun bir yerde.

---

O adam belki de hayatımda karşılaştığım en sadık erkeklerden birisi. Duygusal olarak partnerini ciddi olarak doyuma ulaştırıyor ve yetmezmiş gibi bir de yatakta çok iyi beceriyor, partnerini zevkten uçuruyor. Bütün bunların yanında bana 130 kiloluk kıçıma geçirdiğim pembe pantolonum son derece komik olduğu için bakıyor ve içinden içinden dalga
 geçiyor. Neden çıkarıyorsam adamın bana asıldığını?

dramaqueeniznoktabiz

Bilemeyiz.

İyi ki nefretimi sönümlemek için kişisel gelişim desteği alıp sakin olmak için ekstra çaba sarf ediyorum, yoksa kendimi içinde görmek dahi istemeyeceğim yerlerde olabilirdim.

God bless the Queen;

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes