İbne mıknatısı oldum çıktım.

Arkadaşlar, lütfen beni bir kez daha yalnız başıma plaja yollamayın, çünkü bir ibne mıknatısı oldum çıktım.

Tapılası, muhteşem ve uğrunda inim inim inlenesi bir vücuda sahip olmanın dertleri az değil; giydiğiniz kolsuz ve yüzücü kesim atletin altından kesilen kalın ve kıllı kollarınız mı morarmıyor, yoksa elit kulaklığınızı öylesine dolayıverdiğiniz iki renkli çelik kolyenize eşlik eden gümüşî gri göğüs kıllarınız mı parlamıyor...

Mükemmele yakın bir yerlerde olmak zor zanaat anlayacağınız, mükemmelle aranızdaki tek fark bir kaç kilo; 50 kadar.

Bu sene, yeteri kadar denize giremiyor olmanın verdiği rehaveti, İzmir'deki son iki günümün ilkinde sahile giderek dağıtmaya karar verdim, Urla'daydım.


Lafın başında tapılası bir ibne mıknatısı haline geldiğimden bahsetmiştim, işte plajda da otururken uzaktan uzaktan beni kesen ultra obez herifle böylesi bir ortamda 'merhaba'laştık. Herif klasik Türk tipi obez işte, devasa sarkıklıkta bir göbek, 50'ye dayanmış bir yaş, çatlamış basenler ve vücudu ile tam tezatlıktaki esmer bir yüz.

Yüzüyorum uzaktan uzaktan, tüm namusumla, etrafıma bakınmadan. Hali hazırda başı bağlı bir beyim sonuçta. Sonra denize 'bir şey'in girdiğini fark ediyorum, gri eşofman altını çıkartıyor ve bingo; BV'nin tam sevdiği gibi (yalan ayol, bizzat kendi beğenilerimin arasında yer alan bir kostüm seçimi bu) iç çamaşırı ile denize giren bir balina. Don ıslandıkça içini olduğu gibi gösteriyor; ufacık, dimdik ve ... Tüm hatlarıyla ortada. Uzun süre baktığımı fark ediyor ve yanıma doğru yüzüyor. O geldikçe ben uzaklaşıyorum, bir ara Foça açıklarında buluyorum kendimi.

Biraz eğlenme zamanı, sonuçta halen ve henüz özgür bireyleriz ve işin altını biraz ısıtma zamanı. Herif yaklaşık yirmi beş metre ötedeyken seksiler ötesi mayomu çıkarıp bileğime sarıyorum ve uuuuhhhuuuu! Daşşaklarla popiş fora! Bizimkinde de arayış var belli, habire dönüyor dönüyor bana bakıyor, o arada çıkan güneşin suyun içindeki yansımasını görünce sahile dönüp bakıyor ve yakınımızdaki en yakın bireyin elli metre kadar ötede kendi halinde sürüklenen türbanlının teki olduğunu görünce suya girerken adeta gözlerimle soyduğum cam göbeği mavisi donunu çıkarıp bileğine sarıyor. Aman tanrım, Gaziemir'li gizli bir eşcinseli Urla sahillerinde out ettim, etmekle kalmadım bir de suyun içinde çırılçıplak bıraktım. Kıyıya paralel olarak bir süre yüzdükten sonra herifin göreceği şekilde mayomu bileğimden çıkarıp namusumun kalan tarafıyla kıçıma geçiriyorum lastik görünümlü şeyi sonra da sudan olanca azametimle çıkıp gidiyorum.

Ciddi bir problemle baş başayım; ya suyun içinde çırıl çıplak bıraktığım herif sudan çıktığında yanıma gelirse, yada bana 'yer var mı?' diye sorarsa veya elini yumruk yapıp 'verir misin' diye sorsa planlamasını yaptığım tek bir hareket yada verecek yanıtım yok.

Adam sonunda sudan çıkmayı başarıyor fakat suratı asık, benden tarafa bakmıyor bile. Önündeki kabarıklığı Urla'nın dinine münhasır tüm iffetli sıkmabaş türbanlı teyzeleri ile birlikte görüyoruz; o sünnet derisinin kesimi, minicik ufaklığın boyu, kalınlığı... Herşeyi. Adam malafatı dikmiş, o yüzden sudan çıkamıyormuş. Ayol ne varsa utanacak. O sik iki saate yakın bir süredir indirilemedi. Ne tansiyon varsa herifte.  Sonra bana söylene söylene çekip gidiyor sahilden, kara kutu gibi bir giyinme kabininin içinde ıslak ve donunu değiştirip Gaziemir'e doğru yola koyuluyor.

Suyun içinde ıssırılası iki karpuz gibi parıldayan götüne geçirdiği düşük bel, pazar işi kilodunu.

Sonra yağmur yağıyor, slip mayolu amcalarla tight boxerli orta yaş krizlilerle envayi çeşit bikinili kadınlar gelip yağmur altında deniz sefası yapıyor. Dolmuşa binip size bu hikayeyi yazmaya başlıyorum.

Yorumlar

  1. Blogunu yeni keşfettim ve yazı dilin çok hoşuma gitti :D
    Hikaye ise bence içler acısı

    YanıtlaSil
  2. Bloğu yeni keşfettim tek kelime ile: Enfes!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar

İzmir'deki şer yuvası: Kemeraltı coğrafyası

Dostluk anlayışınızın içine tükürme zamanı.