Growlr'dan Nağmeler #1: Yalnızca bana gel

ID255566582
Boss
Boss'un iç sesi

mrb


Saol. Sana da. Naber

iyi sağol senden naber


Yürüyüş yapıyorum
güzel
bemde yürüyüş arkadaşı arıyordum beraber yürüyelimmi saatlerce?


Niye ayol? deli miyim herifin biriyle saatlerimi yürümeye ayırayım?
Saatlerimi ayıramayabilirim ama günde 1 saat filan olur
olsun bana uyar yinede
nerden


Mersin
yakınız ben adana
arayşl nedir acaba


Mercedes CLS350 :(

bendekini vereyim :)


Haha. espiri yaptı bal kabağı.
Kendim alsam daha iyi olur :)

bana da al o zaman bi tane


Oldu canım. Ne kadar da hazırsınız hazıra konmaya. Kendin çalış kendin al ayol.
Sana kadar sırada kaç kişi var.

benim acelem yok beklerim


Bakalım benim senin açlığını gidermeye niyetim var mı?
Ok. :) neyse. Bi ara görüşürüz belki

umarım
cinsel anlamda arayışım ve aradığım tip nedir


Bu soruya yanıt veremiyorum şimdilik
ok
zor bir soruydu galiba senin için


Hiç sorma. öylesine zorlandım ki, ağlamaklıyım şu anda.
Yo. zor değil. sadece yanıt vermek istemiyorum.

buna sevindim seni zor duruma sokmak istememde :p


A-Y-H.
Teşekkürler, çok naziksin
rica ederim
ben buralarda olurum hatta adanaya gelme ihtimalin varsa bir kahve içmek isterim 40 yıllık hatır olması için


Sırf pislik olsun diye birşeyler demeliyim, ne desem acaba?
Yarın geleceğim büyük ihtimalle. Yazarım.

yarın öğleden sonra müsait olurum hatta pazar gübü gelsen daha fazla müsait olurum eşim memlekete gidecekte


Siparişle çalışmıyoruz malesef.
Biri var orada uzun süredir davet eden. yarına sözleştik. O da yarın müsait malesef.

anladım.
bu arada pazar gübü gelirsen sadece benim için gelneni isterim sevdiğim kişileri başkalarıyla paylaşmayı sevmem
bunu genel yazıyorum sevgilin olarak kişileri aşırı kıskanırım belki ciddi bi beraberlik bulurum buralardan


karı hem evli, hem de sevgilim bana sadık olsun istiyor. önce sen kendine sadık ol ayol. karısını yollayıp eve beni atacak. pışık?
:)) ok

ben seni daha fazla meşgul etmeyeyim şimdi. ALLAHa emanet ol.
iyi geceler.
Teşekkürler.

1 yorum :

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes