Vodafone'un yalnızca iznimi alabilmek için attığı taklalardır...


  • 1 gün Vodafaone içi 500DK + MB için ONAY yazıp 4455'e atın; abonelik, yer, cihaz ve tüm kullanım bilginize özel kampanya ve hizmetlerden aboneliğiniz boyunca faydalanın.
  • Fırsatları artık kaçırmayın! ONAY yazıp 4455'e atın; abonelik, yer, cihaz ve tüm kullanım bilginize özel kampanya ve hizmetlerden aboneliğiniz boyunca faydalanın.
  • 1 gün Vodafone içi BEDAVA DK için ONAY yazıp 4455'e atın; abonelik, yer, cihaz ve tüm kullanım bilginize özel kampanya ve hizmetlerden aboneliğiniz boyunca faydalanın.
  • 1 gün Vodafaone içi 500DK + MB için ONAY yazıp 4455'e atın; abonelik, yer, cihaz ve tüm kullanım bilginize özel kampanya ve hizmetlerden aboneliğiniz boyunca faydalanın.
  • 1 günlük BEDAVA 1GB için ONAY yazıp 4455'e atın; abonelik, yer, cihaz ve tüm kullanım bilginize özel kampanya ve hizmetlerden aboneliğiniz boyunca faydalanın.
  • Değerli abonemiz, bugün içinde KAZAN yazıp mesajı ücretsiz cevaplayın, hem SİZE ÖZEL avantajlı teklifleri öğrenin hem de anında 1 günlük 500MB HEDİYE kazanın.
  • Fırsatları artık kaçırmayın! ONAY yazıp 4455'e atın; abonelik, yer, cihaz ve tüm kullanım bilginize özel kampanya ve hizmetlerden aboneliğiniz boyunca faydalanın.
Sizce karşıdan Vodafone'un bana bir günlüğüne bahşedeceği bir kaç megabaytlık internete yada konuşma süresine ihtiyacım varmış gibi görünüyor muyum?

Nedir bu ısrar, anlamıyorum ki? Abi vermeyeceğim size onay; istemiyorum hiç bir reklam, tanıtım yada bana özel herhangi gereksiz bir fırsat. Bana sunabileceğiniz fırsatı ben zaten dışarıdan bir yerlerden daha iyi tekliflerle alabiliyorum. Kaldı ki hizmetinizden de memnun değilim.

Yeter artık, gerçekten. Her gün bu SMS mesajlarından bir tane almak mecburiyetinde miyim ben? Bunlar hem yeni telefonuma düşenler; bir de eski telefonumun içinde gidenler var.

Bana ve bana benzeyen müşterilere SMS yollamak için harcadıkları enerjiyi faydalı işlere harcasalardı şimdi daha iyi bir yerlerde olurlardı.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes