Ben ve benzersiz egom

Bende olan, insanların hiç sevmediği ama benim, bir Kraliçe'de olması gereken en önemli ve güzel vasıflardan birisi olduğunu adım gibi bildiğim bir özelliğim var.

İnsanlar iş yaşamlarında yada işleriyle kombine ettikleri özel yaşamlarında bir davranışı ortaya sergiliyorlar ve ardından kenara çekiliyorlar. Çoğu zaman bu davranışın sonunun nereye gidebileceğini düşünmeden, yaptıkları şeyin son derece özel ve büyük olduğunu düşünüyorlar.

Fakat ben asıl söyleyeceğim şeyi, herkes sözünü söyledikten sonra söylüyorum, yapacağım şeyi herkes yapacağını yaptıktan sonra yapıyorum. Böylece insanlar tam anlamıyla kuduruyor, hatalarının altında eziliyor ve saldırmaya başlıyor. Onları öyle izlemek öylesine zevkli ki. Çırpınışlarını izlemek, saldırmaya çalışmalarını seyretmek, saldıramayıp kendi içlerindeki yanışlarının kokusunu burnuma çekmek... İşte bu aşamada o benzersiz egom ve kutsal mevcudiyetim devreye giriyor; ardından ...

Happy end.

R.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes