Azıcık yol alın.

Şu bitmek bilmeyen yeni insanları tanıma meşakkatinin onda birini hayatınızı yoluna koymak için harcasaydınız, belki bugün o çok imrendiğiniz  instagram karakterlerini izlemek yerine onlardan birisi olmayı başarmıştınız belki de.

Artık altında eleman çalıştıran bir Kraliçe olarak geçenlerde dönemsel stajyerime çok kilit bir soru sordum :

İnstagram'da tüm gün vakit geçirip orada takip ettiğin insanların hayatlarına dışarıdan bakmaya devam mı edeceksin yoksa onlardan birisi olmak için çalışacak mısın? 

Siz, gözümde pek bir değerli olan (tıklama başına aldığım paralarla ölçülen bir değer katsayısı bu) okuyucularım için zaman zaman yükle hafif pahada ağır ipuçları veririm.

Lütfen ama lütfen aklınızı şu değersiz bacak aranızdan bir zahmet alarak faydalı birer birey olmak üzere çaba gösterin. Nedir ki bu sürekli olarak yeni bedenleri tanıma ihtiyacınız, sürekli arayış halinde olma haliniz? Growlr'ın Hornet'in veritabanlarını çürüttünüz ayol.

Bu acınası ve değersiz yalnızlığınızla yüzleşmeyi düşündünüz mü hiç?

Neden devamlı olarak profilinizi "dost, arkadaş, sırdaş" gibi içi tarafınızdan başarıyla boşaltılmış kelimeler süslüyor?

Tanıdığınız insanlar size güvenmeyi bırakıp hayatlarından çıkardığı ve bir kez dahi olsun o çirkin ve nursuz suratınızı görmek istemediği için olabilir mi? Azıcık yol alın. Lütfen.

3 yorum :

  1. Yalnızlık çok zor dayanılmazdır.Eskiden ben böyle şeyleri kafama takmazdım. Her sene farklı arkadaşlarım olurdu.eski arkadaşlar kendileri beni aramayı burakırdı.Ben hiçbir zaman birini burakmadıım.Sanırım onlar çok bağlanmadım için yada onları kendime alıştırmadığım içindir. Her neyse özgürdüm.seviyordum bu halimi taki o kalbimi çalan birisiyle tanışana dek ondan sonra hep acı cekiyordum ve yalnızdım.
    Şimdi bu acıdan kurtulmaya ve eski halime dönmeye çalışıyorum.
    Bu yalnızlık hissi sevdiğim kişiyi gözümde büyüttüğüm icin özgüvenimi kaybettim.işte hayat ozaman zor olur. Siz siz olun hiç bir zaman sevdiğinizi arada hatırlayın onu üzmeyin.yada kimseye baglanmayin size baglanmasina izin vermeyin.

    YanıtlaSil
  2. rezil hornet ve growlr denen appslerde milleti ağına düşürmek için kullandığı fotoyu buraya da koymuş :O

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir adam olsam sence burada hüsran gözyaşları dökmeye devam ediyor olur muydum Cybi?

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes