Bir Kraliçe’nin üstesinden gelmesi gereken bir kaç hayat gailesi - Pilot

Nereden bakarsanız bakın, artık hayat bir çoğumuz için ebeveynlerimizinki kadar şanslarla ve biraz da tanıdık işleriyle yürümeyi başarabilen kolaylıklarla dolu değil. “Hamili yakınımdır” yada biraz daha Kraliçe’nize yakışmayacak bir tabirle torpil, işinizi yürütmeniz için artık başlı başına yeterli bir meta değil. Gücü eline alabilmiş olandan destek alıp kutsal cinsel uzvunuzu doğrultabilmeniz için halihazırda hatırısayılır bir miktarda “duygusal” detaya da sahip olmanız gerekiyor ki, bu destek talebinin altında yatan gerekçenin de o kahrolası duygusal “şey” olduğunu düşünürsek eğer, işimiz bir hayli zor gibi görünüyor.

Üzerinizde hükmünü süren Kraliçe’nizin içinden geçtiği içleracısı hallerin detaylarını bir bilseniz, beni apar topar tahttan indirir, Londra’daki kuleye gönderir ve ertesi günün sabahında da ülkenin en sağır ve dilsiz celladına kafamı vurdurtursunuz. Bir Kraliçe çok fazla şey yaşar fakat, sizin Kraliçe’nizin yaşadığı gereksiz, gerizekalı ve bir o kadar da gülünç şeyler sanmıyorum ki İngiltere tarihinin bin bir türlü kirli entrika ile dolu sayfalarında bile yazmıyordur.

Neyse, bi çok yeni konuda benzersiz ve bir o kadar da kopyalana kopyalana buradan aya yol yapılası nitelikte yeni konu başlığı ile bu bloga hareket katacak davranışları sergilemeye başladım ve kafamdaki bir iki bir şeyi daha otomatize edebilirsem, sizi girdiğiniz o yorganların altında oyalamayı ve histerik dramlarla dolu hayatlarınızın içinden geçebilmeyi başarırım diye umuyorum.
Bu yazıda, niteliklikli bir birey olarak (evet, şaşırtıcı derecede sana hoş bir sıfat takıyorum) üstesinden gelinmesi gereken bir kaç hayat gailesinden bahsedecektim ama gelişmiş okuma analizlerim şimdiden sıkıldığını ve gözünün arada bir sayfanın köşesindeki X işaretine gittiğini gösteriyor.

Şimdilik gitmene izin veriyorum fakat bir sonraki yazıda (ve yazılarda) kendin için çok fazla şey bulacağını şimdiden garanti ediyorum. (Nasıl mı? Yazıyı çoktan yazdım ve tarihini programladım.) Şu andan itibaren defolabilirsin fakat kapıyı çekip çıkarken bir iki tane reklama tıklayıver.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes