Duvar


Yalnızız, yorgunuz, kırgınız ve manevi olarak bir destek arıyoruz. Fiziki olarak olmasa bile sırtımızı yaslayıp gözlerimizi kapattığımızda oradaki duvar yerinde dursun istiyoruz.

Duvar olmadan duvar bulmanın derdindeyiz.

Geçen gün, bir psikolog arkadaşım "kendini aşık olduğun adama beğendirmeye çalışıyorsun içten içe" dedi. Düşündüm, evet.

Muhtemelen haklıydı, devam etti. "Muhtemelen o sana aşık değil" diye ekledi. Hayatını ona bağlı hale getirip yeniden mahfetmeyi mi düşünüyorsun yoksa önüne bakıp gerçekten başarılı mı olmak istiyorsun?

Karıyı yolacaktım beni gerçeklerimle yüzleştirdiği için. Sonra hıncım geçti. Arada bir böyle işlere yarıyor kadim bearlar.

Sorunun yanıtı dilimdeki haliyle geleceğe yönelmekti, fakat kolay olan bağlanmak ve o limanda kalıcı demir atmaktı. Kaldı ki hiç kimse artık hiç kimse için kalıcı liman değil, sağlam duvarsa hiç değil.

3 yorum :

  1. O arakdaşınla tanıştırsına beni.
    " Hayatını ona bağlı hale getirip yeniden mahfetmeyi mi düşünüyorsun yoksa önüne bakıp gerçekten başarılı mı olmak istiyorsun?" tam bu noktasındayım hayatın.
    Zorlayarak gidiyorum şu sıra

    YanıtlaSil
  2. Bazen o psikologları öldüresim geliyor. Beni, benden daha iyi tanımaları çok büyük bir yıkım.

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes