Aynanın karşısında - 716: Sorunlarla yüzleşme arafesinde

Yılın ikinci yarısının ilk yüzleşme haftasında, hayatımın belirli evrelerine dair yine yüz kızartıcı, histerik, acınası ve bir o kadar da bilmenize gerek olmayan detaylarıyla sizi baş başa bırakıyorum.

Keyifle okumanız dileğiyle bitçız.

Sence neyin var?
Depresyon belirtilerinin büyük kısmını taşıyorum artık. Düzensiz uykular, gecenin geç saatlerine kadar kaygı dolu bekleyişler, aile içi tartışmalardaki artış... Yuvarlanan tekerleğin sıfırdan başlaması gibi histerik çığlıklar atıyorum. Terapiye ihtiyacım var.

xCoach'a yazdıran temel şey ne?
Derinden derinden hissetmeye başladığım yalnızlık hissine bağlı olan konuşma ihtiyacı. Buraya yazdığım şeylerin neredeyse %99'unu başka birileriyle konuşamıyor olmanın telaşı içindeyim. İçimdeki iletişimsizlik canımı artık çok fazla yakıyor.

Son dönemde delicesine dinlediğin bir şarkı var mı?
Matt Alber'in harika bir video klibi de olan Handsome Man isimli şarkısını arka arkaya, bıkmadan usanmadan dinlediğim bir kaç akşamım var.,,

Yaşam alanını tarif eder misin?
Bir kaç adımlık bir yerde yaşıyorum. Turuncuya boyanmış odanın duvarları.  Bir tane dingildeyen masa, içindekilerin dışına taşması sebebiyle kapısı kapanmayan bir gardolap, rengini kumandasıyla değiştirebildiğim bir lamba ve ona eşlik eden bir tuz lambası var. Bir köşede domuz kumbaram duruyor, tam karşımda ise model arabalarımla otobüslerim; ayrıca 3 tane de kitap var.

Ona sahip olduğunda her şey bitecek mi?
Birbirimize sahip ve ait olma hallerimiz, hayatlarımızda önümüze koyduğumuz birer hedef. Elbette ki Kurabiye'ye yada Boncuk Gözlü Fıstık'a sahip olduğumda hayatımın her şeyi bitmeyecek, aksine onlarla birlikte yapmak istediğim tonlarca şey var. Fakat ben halen işin çok önemli bir kısmını oluşturan o sahiplik / aitlik hissini benimle birlikte tadacak olan insanı aramakla ömrümü geçiriyorum.

3 yorum:

  1. Yehonathan - Close to You. Videosu özellikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşmuşşşş.
      bu arada, senin hiç bir yorumunu mu yayınlamıyorum, ne yapıyorum?

      Sil
  2. Sen bilirsin ilk gönderdiğim biraz özel diye istemedim. Burası senin blog'un sonuçta.

    YanıtlaSil