Ayla Çelik - Bağdat (feat. Beyaz): 7. sanatın tutarsızlıklarla yüklü bir parçası

Bu bayanın sizce mini bir elbise ile gece vakti Haydarpaşa tren garının mermer basamaklarına yüksek topuklu ayakkabılarla geçmişe özlem teması dahilinde oturmaktan başka yapması gereken daha önemli işleri yok mu?

Örneğin tutarlı olmak gibi.

Her şeyden önce, gecenin bir saati şehrin herhangi bir tarafına bıraksanız evinin yolunu doğru dürüst bulamayacak olan insanların gözleri kapalı Bağdat'ı bulabileceklerini sanmaları, son zamanlarda karşılaştığım en histerik yakarışlardan biri. Ayrıca Bağdat mı kaldı ayol bulunacak?

İkinci konu, senaryonun odağına genç bir askeri koyup da şarkıyı daha olgun ve yaşlı bir başka erkekle düet klibi çekmek. Yapılabilecek en büyük tutarsızlıklardan birisi budur herhalde. İnsan, şarkının öznesinde geçen kişinin aslında hangisi olduğunu merak ediyor ve işin gerçeği, bu sorunun yanıtını bulamıyor. Ayrıca, Haydarpaşa Garı mı kaldı ayol?

Yapma mutluluk pozları, greenscreen önündeki sahte göz süzmeler, yeni jenerasyon yolcu vagonlarının farklı katmanlarla dramatik hale getirilmesi ve hatta multi-flashback'ler ile geçmişe aşırı sıradan geri dönüşler...

Bütün bunların ardından söylenebilecek tek bir şey kalıyor: abi insanlar ne saçmalıklardan ne paralar kazanıyor.

Şunu sen-ben yapsak, 7. sanatın bir parçası dahilinde sunsak yeminle kıçımıza yediğimiz tepkiyle kalırız.

Ayh. Neyse. By.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar

İzmir'deki şer yuvası: Kemeraltı coğrafyası

Dostluk anlayışınızın içine tükürme zamanı.