Müzikal yönden şık iki yıldı


Şöyle böyle 2015 ve 2016 yıllarına baktığımızda, aslında müzikal yönden, beklenen isimlerden herhangi bir kaç seviyede aslında iyi işlerin çıktığını görebiliyoruz.

Kalben'i olsun, onun daha az depresif hali Nilipek'i olsun, Redd'i olsun, Işıl Yücesoy'u olsun, Sıla'sı olsun; iki yıl içinde içlerinde benim gün içinde en az bir kere dinlediğim şık albümler yayınladılar. Nilipek'in Kamufle ile yaptığı remix favorilerim arasında.

İşin belki de en ilginç yanı, Lady Gaga'nın yeni albümü Joanne oldu benim açımdan. Geçmişten gelen ve ferro-sature edilmiş elektronik alt yapılı aşırı-pop Lady Gaga imajından farklı bir kadını görmek açıkçası beni çok heyecanlandırdı.

Müzikal geçmişinde yer alan baskın elektropop altyapıdan sıyrıldığında ortaya çıkan sesle bize her şekilde iyi müzik yapabileceğini göstermiş oldu. Lady Gaga, aynı zamanda iyi bir akustik-country kızıymış, bu albümde onu görüyoruz. Dancin' circles, Perfect Illusion, John Wayne gibi hareketli şarkıları ayda yılda bir kez dinleyebilecek kadar kendime yakın hissettim. Jonanne'ı ilk kez dinlediğimde ise geçmişe gittim ve gece, sabaha dönerken Toros dağlarına yaklaştığımız açık gökyüzünü izlediğimde gördüğüm yıldızları hatırladım.

O günler güzel ve özeldi.

Umarım, bu dönemden sonra daha da iyi işlerle karşılaşabiliriz...

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes