Yüzüm Batı'ya götüm Doğu'ya;

Bir yandan da dünyanın farklı yerlerinden aynı dili konuşmadığım insanlarla etkileşim içinde olmaya ve onlarla sanal da olsa vakit geçirmeye çalışıyorum.

Neden mi?

Çünki avamlıktan, saygısızlıktan, çirkeflikten, cahillikten, cahil cesaretinden, hoşgörüsüzlükten, kaprislerden, komplekslerden eser yok üstlerinde. Cinsel yaşamları ve yönelimleri en az bizimki kadar yaşamlarının bir parçası olsa da doğal akışına bırakabiliyorlar. Bizdeki ibneler öyle mi?



Senin farkındalığının götünü sikiyim ben. Haksızlık oluyomuş.

Bizdekiler bir defa ne aradığının bile farkında değil. Dost mu arıyor, arkadaş mı arıyor, sikiş mi arıyor, aşk mı arıyor; daha onun ayrırdında değil aq. Sınırsız sorunsuz, karşılıksız basiretsiz güven bekliyorlar ve canları isterse, sikim onları yeterince tatmin edecek kadar büyükse yada deliğim eğri büğrü garip renkli çirkin penislerini tatmin edebilecek kadar darsa bir zahmet iki adım atıyorlar, karşılığında benim koşmamı bekliyorlar. Koştuğumda da beğenirse hayatımda kalacak siktiğimin götvereni, hala bazı alengirli dengeler söz konusu.

Yanlışlıkla dahi dokunmaktan efil efil kaçacağım hastalıklı tiplerdeki saçma salak cüret yok ecnebilerde. Bi de aktif. Para da ister bu üstüne.


Beni kötü kötü küfür ettiriyosunuz ay. Migrene döndü baş ağrım.

İşin bir de ruhsal alemde rahatsız olanların yaşadığı ferro-dramatik; sosyologlar, psikologlar ve -ne işe yarar bilmiyorum ama- felsefecilerin filan fizikokimya kuramcıları ile bir araya gelerek araştırması gereken bir tarafı daha var.

Plutonun uydusu Titan'dan biraz daha küçük göbeği ve götüne aldırmadan domatesli peynirli pizzaya laf söyleyen (aslında lafı peynirli pizza değilmiş, onu sikmememmiş), Dikmen'de yerin yedi kat altının underground orgy'lerinin aranan isimlerin götlerindeki ve göbeklerindeki yağları tek seferde vidanjörle aldırdıktan sonra kendilerine biçtikleri güzellik payeleri ile yepyeni bedenlerine bakarak kendimi tatmin edeceğimi filan sanmaları.

Zoofili ne zamandan beri uygar ve şık bir mastürbasyon biçimi olduysa.

Elimizde olan şey ise ne biliyor musunuz, bilmiyorsanız azıcık betimleme yapayım; kokarca kürkünden hallice iki adet kaş (gür değil, bildiğin çirkin), altında görmüş geçirmiş ve irite ediciliği ile darma duman olmuş sefil bir çift yaşlı göz, içine bir jumbo jetin yanlamasına kolaylıkla park edebileceği kocaman bir ağızken, bu bedene sahip olduğu için en fazla ibret alabilirim. Bildiğin içinden havası çekilmiş Ayaş domatesi gibisin.

Onu sikende de iyi mide varmış yalnız.

Roze şarabıma eşlik eden histerik çığlıklarım burada bitmezken aynı zamanda kullanılmaktan helak olmuş bir permatik banyo ile bakışıyoruz; üzerinde bir kaç pübik kılım öylece yatıyor, biraz da Hacı Şakir'in leylaklı sabunundan kalmış orasında burasında, acaba bileklerimi mi kessem?

Facebook'ta 2 - 3 tane gerçek orospuyu etrafımda neler oluyor bitiyor diye tutuyorum. Ne kadar 2. yada 3. kalite, defolu outlet yada kullanılmaktan helak olmuş lubunya varsa etraflarında olduğu için kimlerden uzak durmam gerektiğini az çok tahmin etmeme yardımcı oluyor.

Bir tanesinin en fazla kendisi kadar kalite barındıran gönderisine filan yorum yazıyosun, hop; hepsi on üçer saniye arayla taze ete üşüşen sırtlanlar gibi eklemeye başlıyor, reddediyorsun bir daha yolluyor. Bir kez daha reddediyorsun bu sefer mesaj atıyor; "niye kabul etmiosn? :(" Arka arkaya dürtüyor, es-kaza bir tanesine yanıt verirsen bir daha dürtüyor.

Ay, yeter.

Ayınınteki'nin beni düşmekten kurtardığı lokasyon, İzmir'e ne zaman gitsem uğrarım. Herkese de tavsiye ederim.

He aq he, işim gücüm yok, senin daha bir adet resim bile koymadığın, içinde birbirinden anlamsız sözlerden sikindirik kolajlar yaptığın çiçekli böcekli resimlerini, absürd teglerini ve kendine bile ait olmayan resimlerini görmek için bütün günümü ayırabilecek kadar işsizim.

Çünki götüm seninki kadar fazla iş yapamıyor.

Talebini kabul ediyorsun, bu sefer listende yer alan insanlara sarkıyorlar, onları eklemeye başlıyorlar, taciz ve seks talebi mesajları havalarda uçuşuyor.

Artık etrafımda no-niteliksiz-LGBT. Kafası uçkurundan yukarı çıkamayan insanlara ayıracak vaktim yok benim. O yüzden yüzüm Batı'ya götüm Doğu'ya. Herkes hak ettiği yerimle muhatap.

1 yorum :

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes