Sosyal yaşam arsızlıklarınız


Bir tanıdığınız ya da ahbabınız Facebook'ta, İnstagram'da filan bir fotoğraf paylaşıyor.

Sonrasında gelişen  seneryo şu,

güzelce bir restoranda önünde şık bir yemek ve gülümseyen bir yüz ve keyifle ışıldayan bir çift göz. Öyle ki keyif alıyor ve orada olmaktan mutlu.

O mutlu da sizin kendi mutsuzluklarınız ne olacak acaba?

Adamın önündeki yemeğe gözünü dikmiş, altına yazmış: Avocado salmon boiled eggs & dill is my favourite! Yapıyorum hatta evde :) He aq he, gören de her gün avokadolu yumurtalı somon yapıyon sanacak. En son ne zaman yaptın acaba?

Yapmayın şu saçmalıkları ya. Evet, siz de yurt dışına çıkıyorsunuz, evet siz de orda yemek yiyip eğlenebiliyorsunuz fakat bundan bize ne? Bir gösteriş merakı, bir göstermelik iğreti bilmişlik halleri?

Bir de olayın şu boyutu var, paylaşılan her fotoğrafın altında gerekli gereksiz sırnaşık yorumlar, sonu gelmek bilmeyen smileyler? Kendini sevimli gösterme telaşı, biz birbirimizi tanıyoruz cnm yha ruh halleri? Cinsel açlığınızı böylesine belli etmek zorunda mısınız?

Nedir bu başkasının hayatlarında var olma, kendini öne atma çabanız, yanıt alma telaşınız arkadaş?

Bomboş insanlarsınız ve yıllardır bu boşluğu doldurmak için sarf ettiğiniz tek çaba zerresi yok. Sosyal yaşam arsızlıklarınızdan ben bıktım, siz bıkmadınız.  Yether diye masanın üzerinde ne var ne yok yere atıp kaçmak istiyorum şu yaşamımdan artık.

Bu arada, fotoğrafa ağzının suyunu akıtanlara:


1 yorum :

  1. rezil olmamak için anonim yazıyorum seninle konuşmak istiyorum ama mesaj atabileceğim bir yer göremedim tumblrda da aktif değilsin.

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes