GG'de tangaya teklif vermek

İnanılmaz leşlikteki alışveriş çılgılığı dönemimde iflah olmaz bir şekilde gittigidiyor başta olmak üzere bir sürü yerdeki bir sürü saçma sapan şey için araştırma yapıyor, teklif veriyor ve üstüne bazen bu teklifleri kazanıyordum.

Hemen hemen herkes gibi benim de bir süre cinsel kimlik bunalımlarım olmadı değil. Ne hissedeceğimi bilemediğim ve yine yalnızlıktan geberdiğim zaman dilimlerinde gittigidiyor'un erkek iç çamaşırı reyonları sıklıkla uğradığım ve hallaç pamuğu gibi havşarladığım kategorilerdi. Ve evet, bu işin "sonunun kadın olmayı isteyecek miyim?"lere varıp varmayacağından endişe ediyordum.

Yine saçma sapan ve işin aslı hiç bir zaman hiç bir yerde işime yaramayacak olan ürünlere teklif verirken bir tane de tangaya teklif vermişim ve üstüne kazanmışım. Tanga için 5 lira gibi komik bir rakam ödeyerek ürünü aldım ve ürün kapıma kadar geldi. İşin aslı beklediğimden daha iyi bir üründü ve bir süre kumaş pantolonun içine filan giydim onu. Benim götüm geçirdiğim ameliyatlar sebebiyle (hayır, düşündüğün gibi büyük yarrak yemekten kaynaklı yırtılmalar ve parçalanmalar değil) şekilsiz bir şey olduğu için videolarda ve fotoğraflarda gördüğüm gibi durmadı ve bir süre sonra çöpü boyladı.

Ne bokuma tangaya filan teklif veriyorsam...

Büyüyoruz arkadaşlar ve geçmişten sizinle birlikte gelen kirli detaylar her gün yüzünüzü kızartmaya devam ediyor...

0 yorum:

Yorum Gönder