"bilgisayarcı"

Sebebini bilmiyorum ama "bilgisayarcı"ların aşırı samimi ve rahat halleri beni biraz ifrit ediyor. Teknik bir bilgiye ihtiyacınız oluyor, geliyor masanızın arkasına izin almadan geçiyor, özene bezene sıraladığınız ekranınızı tek bir mouse hareketi ile bozuyor.

Hele bir de her şeyi kendisinin bilip seni aptal ve gerizekalı yerine koyma halleri yok mu? Outlook varsayılan mail istemcim değilmiş de belki ondan hata alıyormuşum. Abi o zaman click yes de ve tekrar dene? Zaten 3 kişilik ekibinin 2 kişisini aynı anda 2 haftalık tatile çıkarmışın, 2 haftadır bir CHMOD ayarı için ayarlama yapmanı bekliyorum. Bir zahmet şu tatil modundan çıkıp işine dön artık ya.

Bir de saç uzatıp uzayan saçıyla aynı oranda aklı kısalanlar var. Yüzlerinde pis pis duran kirli sakalları ile kombine edilmiş sarı dişleri ve nefes + ter kokularına tahammül edemiyorum. Yetmezmiş gibi bir de seni aptal yerine koyma halleri... Tutup kuyruğundan masanın üzerine yatırıp kırmızı topuklu terliğimin topuğuyla daşşağını ezecem, o olacak.

IT kökenli bir kraliçe olmama rağmen hiç bir zaman hiç kimsenin bilgisayarına izinsiz dokunmadım ve benimkine de dokunulmasını istemiyorum, sevmiyorum...

Bu çok tek tipleştirici bir post olmuş. Neyse, bana ne ayol.

ARV.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes