Hey bear bacı! Neden işerken teşhiri bırakıp işini yaparken oturmalısın? İşte senin için 5 gerekçe.

Her ne kadar pisuvarlarda göstermekten ölesiye hazzetmeyen bearlar olduğunuzdan adım gibi emin olsam da, bazen işler pisuvarda yanınızdaki adamın penis boyu ve rengi analizini yapmaktan çok daha fazlası demek olabiliyor. Dik durup ufaklığı kilodunuzun üzerinden yada paçasından çıkarırkenki hazzı içinizdeki teşhircilerden birisi olarak biliyorum fakat bu maddeleri okuduğumda ben dahi eğer bulabiliyorsam oturarak işemeye gayret ediyorum. Ne yaparsınız, yaşlılık + gelecek kaygısı diyebiliriz buna.

Evinizde, gittiğiniz bir misafirlikte ya da alışveriş merkezlerinin tuvaletlerinde... Çişinizi nasıl yaparsınız? Bu belki aşırı kişisel bir soru (kişisellik sizin için artık ucu açık ve havai bir gerçek ama, neyse) ucu açık bir tabu ya da konuşulmaması gereken büyükçe bir ayıp. Fakat konuşmalıyız. (Tabii sizin için ayıp denen bir şey kaldıysa)

Kimileri ellerini arkasında bağlayarak işi biraz daha keyifli hale getirmeyi seviyor, kimi tek kimi de iki eliyle penisini tutarak kontrolü elinde tutuyor, kimi de eğer varsa klozete oturarak o rahat ve başka şeylerle de ilgilenebileceği pozisyonda işini görüyor.

Çişinizi yapmak artık tuvalete doğru yola çıkmak, pantolonunuzun önünü açmak, işinizi görmek ve fermuarınızı çekmek kadar basit bir kaç eylemden ibaret değil. (bunun etrafı kesmesi var, yakışıklı birinin yanına yanaşmayı becermesi var, göstermesi var, görmesi var...) Şimdi çişinizi yaparken dikkat etmeniz gereken daha çok şey var; mesela bunlardan birisi de çişinizi oturarak yapmak.

Hedefi tam ortasından vurun.

Oturarak çiş yapmak, çişinizin tam olarak gitmesi gereken yere gitmesini sağlar. Yani tuvaletin yada pisuvarın dışına değil, tam olarak deliğe, şorul şorul. Ayaktayken sağa sola sıçrayan zerreler hem üstünüzü-başınızı hem de tuvaletinizi yaptığınız yeri kirletir. Hepinizin birer iffet ve titizlik abidesi olduğunu düşünürsek bu durup epey bir kafa karıştırıcı. Etrafı bir parça tuvalet kağıdı ile temizleseniz dahi her yeri tam olarak olması gerektiği gibi bırakamazsınız. Mor ötesi bir ışıkla kendi evinizin iğrenç tuvaletine bir bakıverin rezil şeyler.

Çişinizin pipinizden çıktığı ilk andan itibaren steril olmadığı gerçeğini hatırlatırcasına, çişiniz hava ile temas ettikçe, içinde daha fazla bakteri ürer, gerçekten, ruhunuzun derin dehlizlerinden bile daha kötü bir koku yayılır ve o tuvaleti kullanan diğer insanlar için ciddi bir sağlık tehdidi haline gelebilir. Tabii, kendi sağlığını düşünmeyen sizler için başkasının sağlığının canı cehenneme filan.

Bingo: Prostat problemlerini çözmeye yardımcı olur.
Leiden Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırma, oturarak çiş yapmanın üreme organlarındaki hastalıklarına karşı daha iyi geldiğini bulmuştur. Beyninizin bacak aranızda attığını düşünürsek, bu iyi bir şey. Oturmak, daha az prostat sorununa yol açan ürodinamik bir profil yaratır.

Kısaca bahsetmek gerekirse eğer, oturarak işediğinizde, pelvis bölgenizde ve omurganızda yer alan işemeye çıkmayı engelleyen kaslar da çalışır. Böylece zamanla herkesin sorunu haline gelebilecek olan prostat sorunlarını azaltmaya yardımcı olabilir. Gerçi sizler o yakışıklı doktorlarınıza parmaklatmaya ve bir gün sizi alacağını sanma haline bayılıyorsunuz biliyorum ama, kader işte, ağlarını örmeden duramıyor.

Daha az saçıntı
Gerçi bu bilgi, çişini yaparken etrafı batıran - evet, sıçrıyor ağbi, erkeklerin işini oturarak yapmasını teşvik etmek için de üretilmiş bir teşvik de olabilir. Her halükarda oturarak çiş yapmak daha az saçıntıya neden olur. Ps: Kimse sizin pis kokan sidiğinizi tuvaletin kenarından temizlemek zorunda değil.

Daha rahatlatıcı
Çişinizi yaparken ufaklığı bacaklarınızın arasından klozetin içine salın ve ister oturun ve elinize bir kitap alarak 10 dakikalığına dünyadan kopun ister lotus pozisyonu alarak kirli geçmişinizi ve olmayan geleceğinizi düşünebilirsiniz. Ya da kendine fenomen diyen o saçma sapan tiplerin ürettiği birbirinden değersiz, içerik yönünden kıt şeyleri izleyebilirsiniz. Mesajlaşın, Instagram'da eski kocanızı stalklayıp onun yeni kocası hakkında en az kendiniz kadar işe yaramaz grubunuzda dedikodu yapın ve ağlayın filan.

Daha az fermuar kazası
Hemen hemen her adamın başına fermuarıyla ilgili bazı kötü şeyler gelmiştir. Hepinizinkinin istisnasız şekilde 16cm_damarlı olduğunu düşünüsek, böyle bir şeyle karşılaşma ihtimaliniz yok denecek kadar azdır. Klozete oturarak işeyip ayağa kalktığınızda önce donunuzu çektiğiniz için ufaklığın sıkışma ihtimali daha azdır. Otururken pantolonunuzu indirip fermuarınızla işiniz kalmadığından penis yaralanmalarına karşı daha az riskli olursunuz. Belki de sırf bu riski azaltmak için bile oturmaya değer. Çünkü bazılarınızın ekmek parası beyni değil popişi ve pipişi.


Ya sıkıldım biliyor musunuz, çişinizi nasıl yaptığınız aslında biraz kültürel geçmişinizle şekillenen bir şey. Olmayan bir şeyi değiştirmeye çalışmak yerine bir milyon kez uzaya bir çift bakteri yollamaya çalışan start-up'ın birisine liderlik etmeyi tercih ederim.
Sıkıldım, by.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.