Şafakta minimalizm kuşağı - Polestar 1

 

Şu Çinlilerin yaptığına bakın hele; normal şartlarda tüketilebilecek olan gıdalardan farklı olarak alışılagelmişin dışında ve hatta normalin bir parçası dahi sayılamayacak tüketim maddeleri aramaktan başka işleri de varmış.


Volvo gibi orgazmik bir markayı Geely adında tuhaf görünüşlü otomobiller üreten bir markayla almış olmaları da yeterince üzücüyken, Volvo'nun elektrikli tarafında ortaya çıkan ve Volvo'nun kült bir hale gelmeyi başarmış tasarım anlayışını devam ettiren Polestar markası hicran yaramı biraz olsun sarabiliyor.


Tabii, halen ağzımın suyunu silmeye yetiştirebileceğim büyüklükte bir mendilim yok.


Biraz olsun precumum olsa, sanırım onu silmek için de epey peçete harcamam gerekecek. Çünkü Polestar'ın bu otomobilini gördüğüm hemen hemen her an ereksiyon oluyorum. Size minik ve sevimli bir bilgi; eğer herhangi bir alışveriş sırasında kalkıyorsa doğru üründesiniz demektir. Alın gitsin.


Ama tabii bazı ürünleri satın almak için ömrünüz yetmeyebilir. O da artık sizin kendinize has sorununuz.


Sanırım orta yaş bunalımına gireceğim. Çünkü size bok atıyorum ama muhtemelen bu arabayı almaya benim de ömrüm vêfa etmeyecek. Artık tükürdüğünü yalamak da olmaz, o da benim kendime has sorunum.


Bu arada, Polestar - yani KutupYıldızı sizce de Volvo'ya cuk diye oturan bir marka olmamış mı? Bir de web sitesine bakın. Ultra minimalizmin doruklarında şık bir seyahate çıkacaksınız. Benim düşünemeyeceğim kadar basit. Bu markayı ben bulsaydım eğer, gündüz gece zihinsel orgazm yaşardım herhalde.

 

Ay hadi by. Oturdum size araba güzellemesi yapıyorum.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes