Bir parlak aksesuar: Klas bir bear olma sanatı

 

Klas bir dört harfli olmak siz ruhu varoşlar için gerçekten çok zor, biliyorum ama oturdum ve sizin için bazı kilit ipuçları derledim. Bir parlak aksesuar derken bir disko topundan daha ışıltılı olan Biseksüel'den ya da  en basit haliyle sizlerden bahsetmiyorum.

Mesela koyu bir takım elbise giyiyorsunuz diyelim. Siyah, lacivert, füme ve haki rengi ya da koyu kahverengi. Girdiğiniz topluluk içinde fark edilmek istiyorsanız eğer, bir parça parlak aksesuar takın takıştırın. Bu siyahın içinde bir bordo, lacivertin içinde pembe, fümenin içinde turuncu ya da sarı, hakinin içinde yeşil ya da kahverenginin içinde bebek mavisi kravat.

Fotoğrafa bakın; o meymeletsiz suratınızı siyah bir takım elbise ile bordo bir kravatla ne hale getirebileceğinizi hayal edin. 💕

Bu gibi koyu takımların içinde lütfen koyu renkli gömlekler giyerek kendinize güldürmeyin 😆 pls. 21 cm'lik belden bağlamalı bir straponu o hemen hemen hiç bir şeye benzemeyen tuhaf renkli domestik boxerlarınızın içine giyip çıksanız, lacivertin içinde siyahı, siyahın içinde kahverengiyi, fümenin içinde hakiyi filan bana beğendiremezsiniz çocuklar. 😠 Öyle de zevkli bir bearım (?).

Bu arada, beyaz gömlek neyinize yetmiyor, pardonnez-moi? 💅

Açık tonları bir sonraki yazıda filan konuşuruz diye düşünüyorum. Canım isterse tabii.

Bu arada, Ulus'tan, Samanpazarı'ndan, Eminönü'nden, Mahmutpaşa'dan filan kravatla birlikte satılan mendillerden almayın, beni delirtmeyin.

Ne o öyle gerdekten çıkıp köşebaşındaki emlakçı dükkanına damatlığıyla gelmiş tuhaf tipler gibi? Çıldırtmayın beni, 3 kuruşluk evleri 5 kuruşa iteklemeye çalışan, ağzı çok laf yapan ama tek icraatı tapu işlemlerini yürütmekten ibaret olan satış temsilcisi gibi görünürsünüz.

Hem de, oturunca gömleğinin önü patlayacakmış gibi açılanlardan. Şaka gibi ay. 😬

Ahahahaha, lol ay çığlık.

Bedava mı dağıtıyorlardı da her renkten tuhaf kravat - mendil takımlarını aldınız? Oldu olacak kilodunuzun lastiklerine çoraplarınızı tutturduğunuz garip askılardan da alsaydınız?

Gerçi o "klas bear olma sanatı" konu başlığımızın önemli bir bölümünü oluşturabilir. Düşüneyim ben bi, durun.

Mendillerde kravatla uyumlu çok renkli şeyleri tercih edebilirsiniz. Bol çiçekli ya da geometrik şekilli desenler sizi muhtemelen toparlayacaktır. İşinizi şansa bırakmamak için yanınızda bir parça çuval filan da taşıyabilirsiniz, gerektiğinde kafanıza geçirirsiniz...

Hadi xo.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes