Bu hafta yeni bir şeyler giyelim: Zümrüt yeşili bir ceket

 

Feminen yüzlü Alfa Romeo'dan nasıl tarif edeceğime dair doğru kelimelerden cümleler kuramadığım garip suratlı BMW 3 ve 4 serisine kadar pek çok otomobilde gördüğümüz zümrüt rengi bu sezon oldukça revaçta olacak gibi görünüyor.

Unutmadan, baby-face-ukala power bottom Mercedes GT'yi de bu listeye eklemezsem kesinlikle eksik kalırım.

Zırılından kaslı pasifine kadar bir çok otomobil bu rengi giyebiliyorsa biz neden giymeyelim, değil mi?

Gerçi bu fotoğraftaki ürünü tedarik edebilmemiz için muhtemelen 10 ay filan yemeden içmeden para biriktirmemiz filan gerekiyordur. Kravat için de ekstradan 4 ay filan. Kısaca, aç geçen aylar sizi bekliyor.

Benim bu renk bir pantolonum var, ama bir tane cekete de hayır demem açıkası.

Gelelim bunu hangi renklerle kullanabileceğinize... Tipik şekilde hardal; o tanrının emri. Ben kahverengi ayakkabı ve çingene pembesiyle giydim. Üzerine kahverengi ceket giydiğim de oldu.

Ama yine de bu, size ve o tarifsiz zevksizliğinize kalmış.

Neyse, haftaya çıkayım da Kemeraltı'ndaki gizli terzime uğrayayım. Ben kim Avrupa'dan alışveriş yapmak kim? Di mi ama?

Bu arada, tabii bir de işin yeşil bir ayakkabı yönü var. Ben daha yeni ayakkabı alışverişi yapıp zihinsel ve bedensel orgazmımı yaşayıp bitirdiğimden, bu ayakkabının çekiciliği üzerine bir takım methiyeler düzemeyeceğim ama, bence - çok önceliğiniz olmaması dileğimi ileterek - bir çift yeşil ayakkabınızın olmasının sakıncası yok.

Sonuçta, sizi de kendim gibi her zaman yeni bir çift ayakkabıya ihtiyacı olan bireyler (?) olarak kabul ediyorum.

Neyse, Xo

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes