Tapılası vücutlar, bol takipçili instagram hesapları ve yeni Bear Influencer kavramı: Başka bir dünyaya hoşgeldiniz.

 

Instagramın sana görmek istediğinizi gösteren harika bir algoritması var ve kabul etmek gerekir ki, bin bir farklı üreticinin tuhaf tuhaf güzellikteki ayakkabı modellerini stalklamayı seviyorum.

Bu kutsallar kutsalı ve sizin zaaflarınıza göre uygun içerikleri gösteren algoritma yumakçığının elbette bana sunduğu şeyler birbirinden zarif ve bazen de uğruna cinayet bile işlenesi ayakkabı modelleri değil.

Nereden neyi like ettim de karşıma çıktı bilmiyorum ama çoğu zaman bir takım muscle bear beylerle de karşılaşıyorum. Bol takipçili bu beylerin etkileşim sayıları da epey yüksek ve önümde sallanıp duran yaklaşık 20 kiloluk göbeğimden, bu fotoğrafları gördüğüm her an nefret ediyor; bir an önce eritmek için bir şeyler yapmam gerektiğini hatırlıyorum.

Bakın işte, instagram'ın güzel yönlerinden birisi; toplumsal normları şekillendiren ve bu normların dışında kalan detayları görmezden gelme dürtünüzü gıdıklaması.

Eğer bu göbekten kurtulamazsam sonum, gizli çekimlerle elde edilmiş çirkin amcaların bulge fotoğraflarının olduğu enteresan tuhaflıktaki ucuz sayfaların içinde bir yerler olacak.

Tapılası vücutladan bahsettik; inanılmaz orantılı kıllar, üzerinde yıllarca çalışılmış bronz bedenler, o bedenlerin üzerinde harika görünen speedo mayolar ve o mayolardan taşan cennet meyveleri... Kesinlikle başka bir dünyadayız ve bu dünyanın girişinin anahtarı elbette ki güzel bir vücuttan geçiyor (?). Tamam, hemen yarın spor salonuna başlıyorum.

Bu bol takipçili hesapların bazılarında yeni bir kavramdan bahsedildiğini duydum: Bear Influencer.

Güncel olarak bir çeşit kanaat önderi olarak kabul edebileceğimiz ve geleneksel olarak da peygamber olarak tanımlandığında şaşkınlığımı gizleyemediğim bu kavramın "bear" ile soslanmış hali nasıl bir şey acaba?

Yağlı göbekler ve orijinalliği üzerinde uzun bir tartışma yürütebileceğimiz markalı kilotlarla nasıl bir influencing yapılıyor acaba? Et, kilot, kilodun içindeki cennet meyvesi, koltukaltı temalı influencing, yeni bir orospuluk yöntemi olarak tanımlanabilir mi?

Muhtemelen terliksi hayvan bile daha iyi bir kanaat önderidir filan...

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes