Bu haftasonuna doğru yeni bir şeyler giyelim: Haki yeşili bir çorap

instagram.com/yushoe1106

Yeşilin her tonuyla aram, hemen hemen her zaman iyiydi. Çam yeşili, çimen yeşili, su yeşili, yaprak yeşili, Mercedes-AMG GT Coupé yeşili...

Bir ara meditasyon yapıyordum, 2020 yılının Mart ayı civarıydı. COVID19'a bağlı pandemi yeni ilan edilmiş, 2019 yılı içinde kullanabileceğim izin erkenden verilmiş ve üzerine de bir kaç hafta evden çalışmaya başlamıştım.

Küçük bahçeme ince bir Dechatlon matı serip kulaklığımı takarak şarlatandan hallice bir meditasyon koçunu dinleyip kendi favori rengimi bulmaya adamıştım kendimi.

Gözümün önünde koyu ve parlak bir maviyle limon yaprağı yeşili gibi tuhaf bir karmaşa belirmişti. İşte gı günden beri canım sıkıldığında kendimi başımdan aşağı bir varil balla sıvar gibi bu rengin karışımı ile kaplayıp kendimi kalın bir katmanın altına gizliyorum.

İyi geliyor.

Neyse, nereden nereye geldik. Haki yeşil tabii ki. Hayalini kurduğum ilk mesleğin renkleri.

Ne salakmışım, keşke hayal kurmadan önce bir aynaya bakıverseydim. Neyse, asker yeşili çoraplar giymekle devam edelim. 35 yaşımdan sonra belki birşeyler değişir.

Asdfsfdfsdfs

2 yorum :

  1. Hakinin kahverengi ime uyumuna da bayilirim. Beartislava ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa. Mini-Gandolfini Bear Bey gelmiş.
      Seni hiç burada görmeyi hiç hayal etmemiştim açıkası.
      Hoşgeldin. :P
      xoxo

      Sil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes