Envayi çeşit kareli ceketlerin geri dönüşü

 

Kalın kaşe ceketlerin ve birbirinden enteresan renk ve boyutlardaki ilginç karelerin geri dönüşü sizce de çok güzel değil mi? Jamais Vulgaire'den arakladım görseli.

Tıpkı özleye özleye bitiremediğimiz eski retro günlerdeki gibi. Hatta bunlara öylesine kaptırdık ki kendimnizi, benim bile iki tane filan böyle ceketim var.

O kadar alışkın değilim ki "ceket" yazmaya, kaç kez yazdım; "cket, ceet, ciket, çeket" filan oldu hep. Ay nasıl bir dilbilgisi yoksunluğu.

Birisini Ankara'daki Menekşe Pasajı'nın girişinceki ceketçiden aldım, diğerini de sanırım Altınyıldız ya da Kiğılı'dan. Tabii ki outletlerin hastası,o mağazaların yollarının ise ustasıyız.

Kalın kaşkollar ya da tek canlı renkli şallarla  güzel oluyor.

Hadi her taraf açılsın da yine mağaza filan gezelim ya.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes