Hayalden öte temennilerde bulunuyorum ve 2021 yılındaki en büyük dilek hakkımı kullanıyorum

Peluş'un Beyaz Ev'i terk edişi sizce de biraz sakin ve sessiz olmadı mı? Benim hayalimdeki vedada Peluş evden çıkmayı reddediyor ve evde görevli olan hizmetliler karısı ile kendinin eşyalarını eski deri bir valize koyup bunun ağzını tam kapatmadan kocaman evin bahçesine atarken valizin bir lokmacık kilidinin açılması ve yelken bezinden hallice kilotlarla yedekli tutulmuş yün faniların ortalığa saçılması şeklindeki bir saçmalık vardı.

Ya sizce de çok güzel olmaz mıydı yerlerde yuvarlanan bir peluş? 

Yalnız, Melani nasıl üzülmüştür... Dönüp bakmadı bile bir kez daha. Acaba dönse baksa topuklarını kırma pahasına geri dönüp içeri koşar mıydı? Kocaman yatağına saklanıp sinir krizi geçirirmiş "gitmek istemiyorum" diye.

Bişey diyeyim mi, onlar ayrılır yakında. Bu iş melanoma dönmeden Melani gider.

Peluş'un attığı tweetler bile öylesine histerik ve öylesine fazla kuyruk acısı içeriyordu ki... Savaş başlatmayan tek başkanmış filan. İran'dan sabahın bir saati kalkan Ukraine International 737'sinin düşürülüşü bile başlı başına, bir maskeli balonun içinde olunduğunu gösteriyor.

Neyse, şimdi biz güldük eğlendik de.

Amerika'nın yeni başkanıyla aramız biraz nane limon olacak gibi geldi bana. Savunma bakanı mı öyle bir adam çıktı ve "sözde" müttefikliğimizden dem vurup Rusya ile aramızdaki bir türlü bitmek bilmeyen sevimli ve ıstıraplı S400 muhabbetinden rahatsız olduğunu söyledi.

Bu bile başlı başına dertlerimizin büyük olacağına işaret ediyor. Bir kaç paket sakinleştirici ve ağrı kesici depolasak iyi olur. Daha doğru dürüst COVID aşısı alamadık, bir de eczane eczane dolaşıp 1000'lik X***x derdine düşemem.

Bence biz şimdiden o S400'leri sahibinden'e filan şimdiden koyabiliriz. Ama,lütfen Mercedes S400 Hybrid kategorisinde olmasın. En azından talep toplamaya başlar ve nereye itekleyeceğimiz konusunda fikir sahibi olmaya başlarız.

Benim yeni başkandan beklediğim en büyük davranış ise, yemin eder etmez çığlıklar içinde "tutuklayın şunu" diye iki dizini döverek peluşu işaret etmesiydi. Gerçi işlerin nasıl yürüdüğüne dair kolpa bürokrasi işlerini House of Cards ya da Homeland'den biliyoruz. Böyle ucuz skandalları RuPaul'de bile göremeyiz.

Hayalden öte gidemeyecek olsa da, ben"şahsım" için de bir şeylerin düşünülüp uygulamaya konması için harekete geçileceğini umuyor ve 2021 yılındaki en büyük dilek hakkımı bu yönde kullanıyorum.

Özgürlüğün yalnızca bir heykelden ibaret olduğu rivayet edilen Amerika'daki değişim nasıl gerçekleşir bilmiyorum fakat etkilerinin bizi de öyle ya da böyle vuracağından eminim.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes