Kırmızı kıyafet parçacıkları

Mesela üzerimde kırmızı bir giysi ya da aksesuar bulunduğumda kendimi daha özgüvenli ve karşımdakilere karşı güçlü hissediyorum. 

O günüm daha iyi ve hızlı geçiyor, akşamına eve gittiğimde ise daha fazla güç biriktirmiş oluyorum.

Bence hepimizin kendimize özgü ve bağlantılı olduğumuz renkler var ve o renkleri üzerimizde taşımak bizi daha dayanıklı ve dış etkilere karşı  güçlü kılıyor.

gentlemenuniverse

Kırmızı bir pantolonum var, bira tane de yün kazağım. Şu bedene yapışan ve olan her şeyi olduğu gibi ortaya çıkaranlardan. Kendimi o kazağın içinde oldukça... Nasıl desem... garip şekilde çekici buluyorum. Yaşlılık olsa gerek. Hatta 2019'dan 2020 yılına geçerken çıkardığım bir derginin editör sayfasında kullanmıştım onu.

Şimdi fark ettim de, dolabımda bolca kahverengi, siyah ve hatta bir tane de altın rengi ayakkabım var ama hiç kırmızı renkli ayakkabım yok. Klasik kesimde böyle bir şey giyebilir miyim bilmiyorum ama spor ayakkabı reyonlarından bir gezinsem iyi olur... 

Şu kırmızı renkli tabanlı ayakkabıları yapan Loubotin'in ayakkabıları ultra seksi ama. Web sitesine baktım da, Arapya'da bile lokalize olmuşlar, Türkiye'de yoklar. Evet, kırmızı lake renkli tabanlardan istiyorum bir çift. Santoni'den sonraki hedefim bu olsun.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes