Sıra dışı not paylaşımı çabalarınız


Ege Üniversitesi'nde yapıldığını gördüğüm şu saçmalık ve, en az kendisi kadar saçma gerekçesi, bana kendi üniversitemde ve fakültemde yaşadığım unutulmaz bir sıra dışı not paylaşım çabasını hatırlattı.

Okula pek uğramayan isyankar görünümlü looserlardan birisinden ki, kıçım bile o zamanlar ondan eminim daha isyankârdı, bir cumartesi sabahı erken saatte bir SMS aldım.

Düşünün ki daha Whatsapp falan yok. Öyle bir tarih öncesi zaman diliminden bahsediyorum.

Anatomi dersi için tuttuğum - gerçekten dikkatli, düzenli ve anlaşılır - notlarımı istiyordu. Fakat bu talebin butlar budu başka alt metinleri de vardı.

Notlarımı pazartesi günü bilgisayardan çıkarıp birer fotokopisini alacaktım ve kraliçemizin şehrin diğer ucundaki, ücretli pasifler ve fahişelerin gözdesi sitesinin kapısına bırakacaktım. Ve bunun için bana minnettar kalınacaktı.

Ahahahahah.

Cevap bile yazmadım ve hem dersten kaldı, hem sınıfta kaldı, hem de ertesi yıl okuldan atıldı. Benle doğrudan ilgisi tabii ki yok fakat, sabahın bir saatinde kalkıp gittiğim ve üstüne notlarını tutarak dokümente ettiğim notlarımı paylaşmak zorunda değilim.

Buradaki iş aslında biraz zorbalık, hırsızlık ve saf kötülük. İnş notların sahibi dava açar da çıktıkları yeri görür bu haltı yiyenler.

1 yorum :

  1. Bu not krizine ben öğrenim hayatımda hiç yaşadım yani etrafımda olmadı. Çok ilginç geliyor anlatılanlar çok fazla duydum işittim sanırsın canlarını veriyorlar. :D

    YanıtlaSil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes