2021 yılı Z raporu


Dar kesim iyi kalite yün bir takım elbise ise hep içinde olma hayalini kurduğum bir çift parlak ve pürüzsüz, elegan ayakkabının içinde kahvemi yudumlarken aynı zamanda size bu yılla ilgili bir takım bilgileri içeren bir Z raporu yazmayı uygun gördüm. (Yalan ayol, Instagram'daki bir sheer socks sayfasından hunharca screenshot aldım).

Mini ve sevimli görünen bir Z raporu yazmak gerekirse eğer (benim herhangi birinizden ne tür bir farkım var?), 2021 yılı benim için hayatımın önemli evrelerinden birisine tekabül etti.
Aklı başında herhangi birinin yapması gerektiği gibi kalkıp İzmir'e taşınmayı başarmanın ardından edindiğim arabamdan sonra, şehrin göreceli olarak güzel sayılabilecek konumlarından birinde tek başıma yaşamayı başarmak, yılın ilk aylarında başıma gelen en iyi şeylerden biriydi.

İkinci ve bana göre, kendi kendime 15 yıl öncesine gitsem ve 15 yıl sonraki hedeflerime dair sorular sorsam, yanıtlar arasında asla olmayacak bir gelişme. Kanlı canlı şekilde kendi evinin anahtarını tutuyor olmak. Şehre bir İZBAN mesafesinde ama, o kadar kusur kadı kızında da olur.

Arada gerçekleşen epey bir sevimsiz ve can sıkıcı şey olsa da (bitmek bilmeyen bir tutkuyla süregelen ayakkabı alışverişlerimi de bu "sevimsiz şeyler listesi"nde üst sıralarda bir yerlere koyabiliriz belki) genel olarak bunların canımı sıkmasına pek izin vermedim.

Çirkin bir iki yüzlülük emaresi olarak yine göz yaşartıcı derecede keyifli şeyler listesine ekleyeceğim ayakkabı alışverişlerimi, bu sefer bir kaç seks oyuncağı ile tamamlamak istiyorum. Bu satırları yazarken dahi kargodan bir çift ayakkabı bekliyorum ve, seks oyuncağım ile ilgili detayları nasıl sizin ilginizi çekecek şekilde ballandırabilirim diye düşünüyorum.

2021 yılının son günlerinde olan ve kısmı olarak uykusuz gecelere eşlik eden beklenmedik gelişmelerin en sonuncusunun ne olduğunu duyunca siz de benim gibi çok şaşıracaksınız: eve gelen ilk misafirim Bay Mini Gandolfini oldu. (Kendisi tahmin ettiğimden daha Maxi bir Gandolfini imiş bu arada) 🐻🥲💯

Temel olarak hiç bir orospusal mecrada yer almadığım için (👠) ( ahahahah, burada kürkten yapılmış ve kaşkol olarak kullanılarak kamufle edilmeye çalışılmış sahte çinçiladan bir otrişi savurarak masanın üzerindeki likörlü çikolatadan bir parçayı ağzıma atıyorum) eski kolilerimden bir arkadaşım (😎) vasıtasıyla kendisine ulaştım.

Yalnız var ya, ne tür basiretsiz yerlerden ve ıssız yollardan geçerek bugünlere geldiğim, ibretlik bir hikaye gibi gözlerimin önünden geçti gitti. Eski günleri konuşmak ve ortak tanıdıkları öyle ya da böyle anmak da iyi geldi (mahfol 438 - gerçi karı mahfolabildiği kadar mahfoldu - merak etme kız, iyi andık seni, gece rüyama falan gelmeye kalkma - kocam var)

Bu arada, Biseksuel vardı bir tane hatırlarsınız, o da Mogadişu'nun ücra bir kasabasında inzivaya çekilmiş. Kim derdi ki yalnızlık yüklü gecelerdeki buhranlı hüsran anlarında kafasını gri eşofmanlı yakışıklısından ayırmak için başladığı Magadişuca'yı ana dili gibi söküp oraya yerleşecek kadar ileri gidebileceğini. Hatırlarsınız, o adam biraz tuhaftı, küvete saç kurutma makinesi düşürme olayları mi ne olmuştu... Ya da ben tamamen uyduruyor da olabilirim, demek o potansiyeli görmüşüm filan.

Neyse, öyle böyle geçti gitti işte...

Hadi şimdi defol burdan.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes